کوییک هیل برگزیده ترین نرم افزار آنتی ویروس شناخته شد. - نرم افزار - اخبار

کوییک هیل برگزیده ترین نرم افزار آنتی ویروس شناخته شد.

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۲/۱۶ ۵:۲۸:۴۸ (876 بار خوانده شده)
به عنوان قهرمان جدید حوزه آنتی‌ویروس شناخته شد. در سال جاری این محصول در CRN Channel Champions و DQ Channel Choice شماره یک (Number 1) لقب گرفت.

اخیراً کوییک هیل به عنوان قهرمان Channel 2008 طبق نتایج اعلام شده توسط نشریه معتبر آمریکایی CRN Channel شناخته شد.


ایتنا-بررسی CRN Channel Champions به منظور فراهم کردن فهرست نهایی شاخص رضایت طرح ریزی و معرفی برجسته‌ترین افراد در هر فهرست انجام می‌شود.

کوییک هیل در رده آنتی ویروس در این بررسی که از دسامبر 2008 تا ژانویه 2009 ادامه داشت، عنوان مقام نخست را کسب کرد. CRN Channel Champions همه محصولات و خدمات پس از فروش را ارزیابی و بررسی بزرگترین و گسترده‌ترین مطالعه تجاری در صنعت می‌باشد.
شرکای Channel کوییک هیل را با توجه به خصوصیات قیمت مناسب، در دسترس بودن محصول، خدمات و پشتیبانی، بازاریابی و مارک داربودن و روابط برجسته دانست. کوییک هیل با کسب این عنوان به میدان دید وسیعی از خود دست یافت و ثابت کرد قهرمان واقعی جایزه CRN Channel Champions می باشد.

این اولین باری است که یک نرم افزار امنیتی هندی به عنوان ممتاز را در رده آنتی ویروس در بررسی دو کانال بزرگ دریافت می کند. پیش از این Symantec Norton Antivirus این موقعیت را کسب کرده بود.
Kailash Katkar ، مدیراجرایی ارشد QuickHeal Technologies بیان کرد: " ما مفتخریم که به عنوان بهترین نرم افزار آنتی ویروس توسط شرکای کانال بررسی انتخاب شدیم. این جایزه برای ما بسیار خاص است چون بدون شک آنها ارزش کار ما را دریافته اند". سپس اضافه کرد: " ما در تکنولوژی‌های کوییک‌هیل گردهم آمده‌ایم تا بهترین خدمات را به شرکای خود ارائه کنیم به طوریکه آنها برترین حامی مشتریان خود باشند".
کوییک هیل نشان داده که محصولات نرم افزار هندی در جهان پیشرو هستند و در بیشترین رده های تکنولوژی محور ایمنی کامپیوتر قابل اطمینان می باشند.

- متن خبر منتشر شده در مجله معتبر CRN Channel Champions
- متن خبر منتشر شده در مجله معتبر DQ Channel Choice

دربارهSurvey CRN Channel Champion
تحقیقات s CRN Channel Champion به وسیله CRN India، مجله کانال مشهور United Business Media، یک شرکت رسانه پیشروی تجارت جهانی انجام می شود. ویرایش US CRN به مدت 17 سال است که این تحقیقات را اداره می کند.روش اصلی از CRN US گرفته می شود و به فاکتوری در دینامیک بازار محلی و زمینه اطمینان پذیری می رسد.

CRN منبع شماره یک برای خط و مشی بازار است که باعث می شود تجارت سودمندتر و مؤثرتر باشد. CRN پاسخ به استراتژی و مارک گذاری، بازاریابی آنلاین، هوش بازار (داد وستد، نسل پیشرو و ابزار آموزشی و طرح ریزی را برای کسانی فراهم می کند که از طریق این کانال داد وستد می کنند. این یک پوشش مولتی مدیا با تحویل ثابت ROI برای گذاران امورداد وستد شماست. CRN برای دامنه وسیع تجاری نیاز به Solution Providers (فراهم کنندگان راه حل) و IT Suppliers (تامین کنندگان IT) دارد.

درباره QuickHeal Technologies
QuickHeal Technologies در سال 1995 به عنوان یک توسعه دهدنه پیشروی نرم افزار ضدویروس در هند پایه گذاری شد. QuickHeal Technologies دامنه ای از محصولات مرتبط با ایمنی کامپیوتر را تحت نام کوییک هیل تولید و روانه بازار می کند.
کوییک هیل بیش از یک میلیون کاربر را از کاربران خانگی گرفته تا شرکتهای کوچک و متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر تهدیدهای آنلاین محافظت می کند. کوییک هیل در 15 شهر در سراسر هند شعبه دارد و محصول آنتی ویروس آن جایزه جهانی بیش از پنجاه کشور را به خود اختصاص داده است.