مدیر برج IT کیش خبر داد: برگزاری جشنواره فن‌آوری اطلاعات توسط برج - فن آوری اطلاعات - اخبار

مدیر برج IT کیش خبر داد: برگزاری جشنواره فن‌آوری اطلاعات توسط برج

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۸ ۷:۵۵:۰۱ (1004 بار خوانده شده)
مدیر برج فن‌آوری اطلاعات کیش از برگزاری جشنواره فن‌آوری اطلاعات توسط برج خبر داد.



فرهاد ساده در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: هر سال در جزیره کیش جشنواره‌ تابستانی برگزار می‌شود و مسافران زیادی به منظور بازدید از جشنواره و خرید به جزیره سفر می‌کنند.

وی گفت: بنا داریم در کنار جشنواره تابستانی امسال که هر سال در جزیره برگزار می‌شود جشنواره فن‌آوری اطلاعات را به مدیریت برج IT برگزار کنیم . در این جشنواره برنامه های مختلفی از جمله فروش سخت افزارهای جدید و همچنین سمینارهای آموزشی در سطوح مختلف تخصصی برگزار می‌شود. همچنین برنامه های عمومی آشنایی با خدمات فناوری اطلاعات را جهت خانواده ها و کودکان اجرا خواهیم کرد.

مدیر برج IT کیش با بیان این که در این جشنواره از فعالان و علاقه‌مندان حوزه ICT برای شرکت و همکاری دعوت می‌کنیم. تصریح کرد: جشنواره تابستانی زمان مناسبی برای برگزاری این جشنواره برای اولین بار خواهد بود که بعد از بررسی موارد ضعف و قوت و استقبال مردم در جشنواره‌های بعدی برنامه‌ریزی بهتری کرده و سعی خواهیم کرد تا آن را پربارتر و بهتر برگزار کنیم.

ساده با بیان اینکه رسیدن به جزیره هوشمند کیش یکی از آرمان‌ها و اهداف بزرگ ما محسوب می‌شود تاکید کرد: تا به حال پروژه‌ها و برنامه‌هایی را در این زمینه تهیه کرده که برخی را اجرایی و بعضی دیگر را در دست مطالعه و اجرا داریم و امیدواریم با همکاری و مساعدت سازمان‌های مربوطه و ساکنان و فعالان مرتبط این حوزه در کیش بتوانیم به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشانیم.