شمشیر جهنمی، نسل جدید مادربردهای فاکسکان - سخت افزار - اخبار

شمشیر جهنمی، نسل جدید مادربردهای فاکسکان

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۲۱ ۷:۰۷:۳۴ (837 بار خوانده شده)
ایتنا- شرکت فاکسکان بزرگترین تولیدکننده مادربرد در دنیا، به تازگی مادربرد INFERNO KATANA(شمشیر جهنمی) از سری مادربردهای کوانتوم فورس که مجهز به جدیدترین چیپست شرکت اینتل یعنی P55 می‌باشد را تولید کرده است.



نام این مادربرد در فرهنگ سامورایی‌های ژاپن برای نامگذاری شمشیرهای بلند یک لبه به کار می‌رود. همانطور که از اسم این مادربرد برمی‌آید نشان از قدرت و سرعت این مادربرد به همراه تکنولوژی‌های جدید آن دارد. پشتیبانی از پردازنده‌های جدید اینتل CORE i5 بر پایه سوکت LGA 1156 ، پشتیبانی از هر دو تکنولوژی SLI و CROSSFIREX و پشتیبانی از حافظه‌های DDR3 با سرعت 1800 مگاهرتز از قابلیت‌های این مادربرد محسوب می‌شود.

همچنین مادربرد یاد شده از نسل جدید کنترلر ورودی/ خروجی (I/O) اختصاصی i-Tewaker که قابلیت کنترل توان مصرفی را بر عهده دارد و همینطور سیستم مانیتورینگ کل سخت‌افزار از لحاظ فرکانسی و ولتاژی (اورکلاکینگ) و نیز از تکنولوژی عیب‌یاب که قبل از به کار افتادن بایوس فعال می‌شود بهره می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های شمشیر جهنمی که با پشتیبانی دریا کامپیوتر عرضه می‌شود می‌توان به Fuzzy Equalizer ، Core Nerve اشاره کرد. گفتنی است این مادربرد نیز در دو حالت GTI و استاندارد تولید و عرضه می‌شود.