ویندوز 7 در اختیار سازندگان رایانه قرار گرفت. - سیستم عامل ها - اخبار

ویندوز 7 در اختیار سازندگان رایانه قرار گرفت.

دسته : سیستم عامل ها در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۳ ۱۱:۱۲:۵۵ (820 بار خوانده شده)
نسل جدید سیستم عامل ویندوز مایکروسافت برای تحویل به سازندگان رایانه آماده شد

(ایسنا)، نسخه ویندوز 7 برای سازندگان رایانه که به RTM معروف است، کمک می‌کند این نرم‌افزار تا زمان عرضه شدن به بازار در 22 ماه اکتبر در رایانه‌ها و سایر سخت‌افزارهای هوشمند موجود باشد. بر اساس اعلام مایکروسافت، کد ویندوز 7 طی چند روز آینده در اختیار سازندگان سخت‌افزار قرار خواهد گرفت.

پیش از این که مایکروسافت ویندوز 7 را برای سازندگان رایانه منتشر کند، بیش از 10 میلیون نفر در یک برنامه آزمایشی داوطلبانه به آزمایش ویندوز 7 پرداختند تا با اعلام نظرها و پیشنهادهای خود به آماده شدن این نرم‌افزار برای انتشار کمک کنند.

مایکروسافت در ماه ژوئن قیمت نسخه‌های مختلف ویندوز 7 را اعلام و امکان ارتقاء رایگان به این سیستم عامل را برای خریداران رایانه‌های شخصی تا پیش از روانه شدن ویندوز 7 به بازار در ماه اکتبر عرضه کرد.

عرضه ارتقاء رایگان برای ممانعت از توقف خرید رایانه از سوی مصرف‌کنندگان تا ماه اکتبر دانسته شده است؛ بنا بر برآوردها، 90 درصد از رایانه‌های شخصی جهان با ویندوز کار می‌کنند.

طبق اعلام مایکروسافت، ویندوز 7 در 22 ماه اکتبر ابتدا به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی، روسی، لهستانی، پرتقالی برزیلی، کره‌یی و چینی موجود بوده و در 31 ماه اکتبر به 21 زبان دیگر عرضه می‌شود.