عرضه تلفن‌های جدید سامسونگ برای دوستداران پیامک - اخبار - اخبار

عرضه تلفن‌های جدید سامسونگ برای دوستداران پیامک

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۵ ۵:۰۴:۴۰ (768 بار خوانده شده)
دو تلفن همراه که ویژه ارسال‌کنندگان دائمی پیامک‌ درنظرگرفته شده‌اند از سوی سامسونگ برای مشترکان تی‌موبایل عرضه می‌شوند.



گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تلفن Comeback را می‌توان تلفن تاشوی غیرمعمولی دانست که به جای عمودی، افقی باز شده و یک کی‌بورد کامل دارد.

این تلفن در بیرون یک صفحه کلید رقمی، مرورگر فهرست چهار سویه، دوربین اختصاصی و دکمه ارسال و پایان تماس به علاوه نمایشگر 65 هزار رنگ با وضوح 240 در 400 پیکسل دارد.

تلفن مذکور که 4.33 در 2.20 و 0.73 اینچ اندازه و حدود 130 گرم وزن دارد از گزینه‌های متعدد پیام‌رسانی و ایمیل پشتیبانی کرده و بلوتوث توکار، دوربین 2 مگاپیکسلی با ضبط ویدیو، امکان پخش MP3 و توسعه حافظه از طریق کارت‌های حافظه داشته، 300 ساعت در حالت آماده برای استفاده می‌ماند و تا 5.5 ساعت زمان مکالمه فراهم می‌کند.

اما تلفن Gravity 2 یک تلفن کشویی افقی است که جانشین مدل قدیمی Gravity می شود. با کشیدن به سمت راست، کی‌بورد این تلفن برای استفاده خارج می‌شود و دارای گزینه‌های پیام متعدد، دوربین 2 مگاپیکسلی، کم کوردر، MP3 پلیر و پشتیبانی از سرعت دسترسی به اینترنت و 16 گیگابایت حافظه قابل توسعه است.

پیش از این سامسونگ تلفن مستطیلی بدون در t349 را برای پیامک نویسی عرضه کرده بود که شامل 20 کلید، کی‌بورد، دسترسی به ایمیل، پیام فوری و تصویر، ویدیو و پیام‌رسانی متنی و دارای دوربین 1.3 مگاپیکسلی، MP3 پلیر بوده و تا چهار گیگابایت امکان توسعه حافظه دارد.