رایانه لوحی اپل نوامبر وارد بازار می‌شود. - اخبار - اخبار

رایانه لوحی اپل نوامبر وارد بازار می‌شود.

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۱۴ ۶:۰۱:۵۰ (785 بار خوانده شده)
پس از انتشار شایعات مختلف، سرانجام اعلام شد که تولید رایانه لوحی در شرکت اپل حقیقت دارد و یک کارشناس اعلام کرد که این محصول را از نزدیک دیده است.


یکی از کارشناسان که نخواست نامش فاش شود، ادعا می‌کند که در پی دیدن این رایانه لوحی از نزدیک، اطلاعات دست‌اولی در مورد این محصول دارد. این منبع خود را "یک کارشناس باسابقه" معرفی کرده و توضیح داده که نخستین مدل تولید شده از رایانه لوحی اپل را مورد بررسی قرار داده است.


طبق این گفته‌ها، شرکت اپل طی شش هفته آتی طراحی این محصول را به اتمام می‌رساند و در پی آن، نخستین رایانه لوحی خود را ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی کرده و از ماه نوامبر آن را وارد بازار می‌کند.


به گفته "کارشناس باسابقه"، رایانه لوحی اپل بین 699 تا 799 دلار قیمت خواهد داشت و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به کیفیت بالای تصاویر ویدیویی در نمایشگر اشاره کرد.


در حالی که امکانات مختلف به‌کار رفته در این محصول بسیار قابل‌ملاحظه است، کیفت تصویر نمایشگر آن از جمله مواردی خواهد بود که اپل بر آن تاکید فراوان کرده است. منبع موثق بی‌نام اعلام کرده است که کیفیت تصویر در این رایانه همراه نسبت به میانگین کیفیت تصویری که هم‌اکنون موجود است، بالاتر خواهد بود.


این رایانه لوحی‌شکل که فاقد صفحه‌کلید سخت‌افزاری است، تصاویر را با کیفیت قابل‌قبول در نمایشگر 10 اینچی لمسی خود به نمایش می‌گذارد. این روزها بیشتر تولیدکنندگان نت‌بوک در انتظار به‌سر می‌برند تا رایانه لوحی اپل را مشاهده کنند و در جریان امکانات و قابلیت‌های آن قرار گیرند.


اوایل ماه جاری میلادی شایعاتی منتشر شده بود که بر اساس آن گفته می‌شود، رایانه لوحی اپل از طریق شرکت مخابراتی Verizon وارد بازار می‌شود.

منبع خبر:همکاران سیستم