Hyper 212 Plus کولر مستر با قابلیت پشتیبانی از تمامی سوکت‌های INTEL و AMD - سخت افزار - اخبار

Hyper 212 Plus کولر مستر با قابلیت پشتیبانی از تمامی سوکت‌های INTEL و AMD

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۲۷ ۶:۰۳:۲۳ (848 بار خوانده شده)
شرکت کولر مستر بعد از موفقیت‌های خنک ساز Hyper 212، مدل ارتقاء یافته Hyper 212 Plus را با همان کارایی و خنک‌کنندگی و با کمترین سطح نویز طراحی و عرضه کرد. این مدل علاوه بر اینکه راه‌حلی بسیار مناسب بر پردازنده‌های قدیمی می باشد برای پردازنده‌های جدید Core i7 ، Core i5و Core i3 و پردازنده‌های نسل سوم شرکت AMD علاوه بر اینکه بسیار بی صدا عمل می‌کند کارایی بالایی داشته و می‌تواند به خوبی نیز از پس پردازنده اورکلاک شده برآید.





این محصول یاد شده که با پشتیبانی دریا کامپیوتر عرضه می‌شود قادر به خنک‌سازی پردازنده‌هایی با سوکت‌های اینتل LGA775/1156/1366 و همچنین سوکت‌های پردازنده AMD 939/AM2/AM3 است.
در طراحی جدید این خنک کننده، لوله‌های انتقال حرارت که قبلا در بخش پایه هیت سینک مخفی بودند دیگر با سطح پردازنده تماس مستقیم دارند که کاهش دمای پردازنده را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد.

از قابلیت‌های دیگر این مدل میتوان به هیت سینکی با پره‌های بهینه طراحی شده برای عملکرد در بالاترین و پایین‌تر سرعت عملیاتی، تماس مستقیم 4 عدد لوله انتقال حرارت با سطح پردازنده،فن4 پین PWM با گستره انتخابی بالا به همراه تیغه‌هایی برای جریان فوق‌العاده هوا با پدهای ضدلرزش لاستیکی، استفاده همزمان از دو عدد فن با داشتن گیره‌های قابل نصب مجزا، اتصال و جدایش آسان فن، عملکرد بسیار ساکت و سطح نویز بسیار پایین 13 dBA و جریان فوق‌العاده هوا در درون کیس اشاره داشت.

گفتنی است این خنک‌کننده طی بررسی‌های انجام شده توسط سایت‌های تخصصی نظیرfrostytech ، driverheaven، Benchmark Reviews،Overclockersclub و ... توانسته کارایی بالای خود را به اثبات رسانده و 20 جایزه را نصیب خود کند.


منبع:ایتنا