رونمایی تلفن‌های جدید پالم با قابلیت ساخت شبکه‌های بی‌سیم شخصی - اخبار - اخبار

رونمایی تلفن‌های جدید پالم با قابلیت ساخت شبکه‌های بی‌سیم شخصی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۱۰/۱۹ ۸:۵۴:۵۱ (624 بار خوانده شده)
مدل‌های ارتقاءیافته تلفن‌های هوشمند Pre و Pixi پالم که قادرند شبکه‌های بی‌سیم وای‌فای برای لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های موبایل دیگر ایجاد کنند، از سوی این شرکت رونمایی شدند.



(ایسنا)، تلفن Pre Plus و همتای باریک‌ترش Pixi Plus از 25 ژانویه برای به‌کارگیری در شبکه بی‌سیم وریزون روانه بازار می‌شوند اما قیمت این دستگاه در کنفرانس مطبوعاتی پالم در نمایشگاه فن‌آوری CES 2010 اعلام نشد.

قابل توجه‌ترین ویژگی این تلفن‌ها، شبکه بی‌سیم جدید آن‌ها محسوب می‌شود. این تلفن‌ها برنامه‌ای دارند که در سیستم عامل webOS پالم اجرا شده و شبکه بی‌سیم وای فای شخصی را ایجاد می‌کند که قادر است شبکه نسل سوم وریزون را با پنج دستگاه مجهز به وای فای دیگر به اشتراک بگذارد.

به گفته مدیر اجرایی پالم، تلفن‌های Pre Plus و Pixi Plus نخستین تلفن‌های همراه در جهان هستند که چنین قابلیتی را عرضه می‌کنند.

تلفن‌های جدید پالم همچنین به کاربران امکان می‌دهند به ضبط ویدیو پرداخته و آن‌ها را ایمیل یا فورا به سایت‌های یوتیوب یا فیس بوک ارسال کنند.

پالم تلفن Pre را که محصول موفقی ارزیابی شد، با تبلیغات فراوان در نمایشگاه سال گذشته CES معرفی کرد. این تلفن در ژوئن 2009 وارد بازار شد و پس از آن مدل باریک‌تر و ارزان‌تر Pixi در ماه نوامبر عرضه شد.