روتر بی‌سیم همه کاره در راه بازار - سخت افزار شبکه - اخبار

روتر بی‌سیم همه کاره در راه بازار

دسته : سخت افزار شبکه در تاريخ ۱۳۸۹/۲/۲۰ ۶:۲۲:۱۸ (1142 بار خوانده شده)
اسوس به تازگی روتر جدیدی را به بازار عرضه کرده که از قابلیت های مناسبی برخوردار است.

به گزارش فارس به نقل از اسوس، درواقع این روتر بی سیم با عنوان RT-N13U WiFi قابلیت استفاده به عنوان هسته مرکزی شبکه های خانگی را دارد و می تواند در نقشی فراتر از یک روتر معمولی ظاهر شود. این محصول قابلیت کارکرد به عنوان FTP سرور را نیز دارد.
این مدل علاوه بر اتصال چندین کامپیوتر به یکدیگر می تواند به عنوان رابط کامپیوترهای شبکه و اسکنر، دستگاه چندکاره و چاپگر مرکزی نیز ایفای نقش کند. به واسطه این قابلیت، چاپگر یا دستگاه چندکاره از طریق رابط USB به روتر متصل شده و می تواند توسط تمامی کامپیوترهای شبکه به صورت مستقیم مورد استفاده قرار گیرد.
علاوه بر این امکانات، در این محصول قابلیت دیگری تحت عنوان EZ UI گنجانده شده است که به کاربران اجازه می دهد تا علمیات برپاسازی شبکه های بی سیم را درکوتاهترین زمان و آسانترین روش ممکن و بدون نیاز به نصب ازطریق CD انجام دهند. این مدل همچنین می تواند پهنای باند ارتباطی معادل 300 Mbps را فراهم کند.
این مدل به امکان هوشمندی تحت عنوان EZ مجهز شده است که به کاربر اجازه می دهد تا از طریق یک واسط هوشمند، پهنای باند را بر اساس نیاز خود اولویت بندی نمایند.
همچنین کاربر می تواند ازطریق تنظیمات پیش فرض این قابلیت، میزان کارایی روتر را با توجه به نوع استفاده خود افزایش و یا کاهش دهند.