شبکه اجتماعی مخصوص کارشناسان آی‌تی راه‌اندازی شد - اخبار - اخبار

شبکه اجتماعی مخصوص کارشناسان آی‌تی راه‌اندازی شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۸ ۸:۳۱:۰۹ (722 بار خوانده شده)
شرکت HP به منظور عرضه هرچه بیشتر و بهتر خدمات به مشتریان، شبکه اجتماعی اختصاصی برای متخصصان و کارشناسان فناوری اطلاعات را با نام 48Upper راه‌اندازی کرد.

یکی از شعبات شرکت HP که در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است 48Upper نام دارد که برای خود صاحب یک صفحه اختصاصی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، تصاویر آنلاین در سایت YouTube، صفحه اختصاصی در سایت LinkedIn و وبلاگ است. بررسی شرکت HP نشان داد که در صفحه این شعبه در فیس‌بوک 117 کارشناس IT عضو شده‌اند، تصاویر ویدیویی آن در سایت YouTube بیش از 3600 باز مشاهده شده است و کارشناسان فناوری به صورت مستمر در وبلاگ آن نظرات خود را منتشر می‌کنند. این جریان شرکت HP را مجبور کرد تا یک شبکه اجتماعی اختصاصی برای کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات راه‌اندازی کند.


شرکت HP اعلام کرده است که نسخه بتای شبکه اجتماعی 48Upper سال جاری عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه آلفای این سایت اینترنتی در ماه مارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


در سایت اینترنتی شرکت HP آمده است: «شبکه اجتماعی 48Upper کلیه ابزارها و دانش مورد نیاز کارشناسان IT را در اختیار آن‌ها می‌گذارد تا به راحتی بتوانند تمامی مشکلات پیش‌روی خود را حل کنند و برای هرگونه مشکل جدید بهترین و کارآمدترین راهکار را نسبت به قبل در اختیار داشته باشند. مهم‌ترین نکته در این زمینه این است که با این شبکه اجتماعی کارشناسان فناوری از این پس می‌توانند بدون ترک محل کار خود و با استفاده از رایانه شخصی، کلیه مشکلات پیش‌رو را از میان بردارند و بهترین راهکارها برای حل آن‌ها را در اختیار داشته باشند».

منبه: همکاران سیستم