محصولات جدید شرکت شبکه افزار معرفی شدند - اخبار - اخبار

محصولات جدید شرکت شبکه افزار معرفی شدند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۸ ۸:۴۶:۰۵ (715 بار خوانده شده)
سمینار سالانه نمایندگان شرکت شبکه افزار برای معرفی محصولات جدید این شرکت برگزار شد.


اکبر احمدی مدیرعامل شرکت شبکه‌افزار درباره این سمینار گفت: این شرکت در اکثر استان‌های کشور نماینده فعال دارد و به صورت متناوب آموزش‌های لازم را برای انتقال تکنولوژی محصولات جدید به آنها ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: سالیانه این شرکت حداقل یک سمینار ویژه نمایندگان برای بهبود ارائه خدمات برگزار می‌شود. امسال هم در هجدمین سالگرد تاسیس شرکت این سمینار را برگزار کردیم و با توجه به این که سبد محصولات شبکه افزار پربارتر از سال‌های پیش است، تمرکز بیشتر بر روی مسائل فنی بوده است.

احمدی با بیان این که نماینگان این شرکت از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، یزد، مرکزی، همدان، فارس، خراسان رضوی و خراسان شمالی، کردستان، هرمزگان، اردبیل، قم، لرستان و تهران و مازندراندر این سمینار حضور داشتند گفت: نمایندگان شبکه‌افزار شرکت‌های معتبر با تخصص شبکه‌‌های کامپیوتری هستند و باید عضو شورای عالی انفورماتیک و عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باشند. ما هم آموزش‌های لازم را برای انجام استاندارد کار ارایه می‌کنیم. در واقع این‌افراد نمایندگان طراحی، نصب و راه‌اندازی شبکه افزار هستند و تاییدیه شرکت ما را برای انجام پروژه در استان‌ها دارند.

مدیرعامل شبکه افزار در مور محصولات ارائه شده این شرکت گفت: در این سمینار محصولات SSTP کمپانی Infilink را به همراه طیف جدیدی از Fiber Opticهای این کمپانی معرفی کردیم. همچنین محصولات دیتاسنتر Amp Netconnect و محصولات Fluke Networks که تستر و آنالیز کننده‌های شبکه را می‌سازد را به نمایندگان معرفی کردیم. محصولات شرکت telegaertner آلمان نیز به سبد محصولات ما اضافه شده است. از افتخارات این شرکت این است که استانداردهای صنعتی را در راه‌حل‌های شبکه تدوین می‌کند. طیف وسیعی از راهکارهای کابل کشی صنعتی و راه‌های‌های دیتا سنتر را telegaertner ارایه می‌کند. سعی خواهیم کرد با دعوت از نمایندگان این شرکت آلمانی برای اواسط سال جاری یک سمینار عمومی داشته باشیم.

وی ادامه داد: محصولات شرکت altai نیز که در حوزه شبکه‌های بی‌سیم در نوع خود بی‌نظیر هستند را نیز به نمایندگان خود معرفی کردیم. این کمپانی نوع جدیدی از وای‌فای را به نام سوپر وای‌فای ارایه کرده است. ویژگی این دستگاه این است که شما می‌توانید تعداد زیادی کامپیوتر را از طریق راه‌حل‌های وای‌فای به هم متصل کنید. محصولات این شرکت استانداردهای وای‌فای را دارند و با استقبال قابل توجهی در سطح جهان مواجه شده است.

مدیرعامل شبکه افزار با بیان این که سمینارهای منطقه‌ای در هر استان با هدف معرفی تکنولوژی‌های جدید برگزار خواهد شد گفت: با وجود افزایش نرخ ارز و تغییرات تعرفه‌های گمرکی، شبکه افزار تصمیم گرفته برای توسعه کسب و کار و حمایت از مصرف کننده هیچ افزایش قیمتی روی محصولاتش نداشته باشد و روی چند قلم از کالاها هم کاهش قیمت اعمال خواهیم کرد. همچنین مشاوره رایگان به سازمان‌های دولتی برای بهینه‌سازی و نگهداری از شبکه‌های کامپیوتری در سراسر ایران در دستور کار جدید شرکت شبکه افزار است.


منبه ایتنا