صفحه‌ کلید بی‌سیم مجهز به موشواره - اخبار - اخبار

صفحه‌ کلید بی‌سیم مجهز به موشواره

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۸ ۹:۱۰:۲۶ (658 بار خوانده شده)
شرکت لنوو صفحه‌کلید بی‌سیم کوچکی را با نام N5901 عرضه کرده که نیاز کاربران به موشواره را نیز برطرف می‌کند و می‌تواند یک ابزار کاربردی برای علاقه‌مندان به رایانه باشد.

به نقل از پی‌سی‌ورلد، این مینی صفحه‌کلید 60 دلار قیمت دارد و به رنگ مشکی و نارنجی ساخته شده است. در قسمت زیر این صفحه کلید یک موشواره لمسی نصب شده است که کاربر با قرار دادن انگشت خود روی آن می‌تواند مکان‌نما در نمایشگر را کنترل کند.
این صفحه‌کلید بی‌سیم به گونه‌ای ساخته شده است که از هر فاصله‌ای در منزل یا اداره می‌تواند به کار گرفته شود و تا زمانی که مانعی مانند دیوار در مقابل آن قرار نگیرد، می‌تواند به صورت بی‌سیم با رایانه ارتباط برقرار کند.
نیروی این صفحه‌کلید بی‌سیم از طریق باتری‌های AAA تامین می‌شود. این صفحه‌کلید از طریق یک دستگاه بسیار کوچکی که به ورودی USB متصل می‌شود، با رایانه ارتباط برقرار می‌کند.
شرکت چینی لنوو قابلیت سازگاری مینی صفحه‌کلید بی‌سیم خود با رایانه‌های مبتنی بر سیستم‌های عامل ویندوز 7، ویستا و XP را بدون نصب هرگونه نرم‌افزار جانبی فراهم کرده است.
اگرچه این صفحه‌کلید در اندازه کوچک ساخته شده است، اما محل قرارگیری دکمه‌ها در آن استاندارد هستند و به همین خاطر کاربر برای انجام تایپ‌های طولانی با آن مشکل خاصی ندارد.


منبع: خبرگزاری فارس