تماس‌های رنگی با نوکیا BH-۱۱۲ - اخبار - اخبار

تماس‌های رنگی با نوکیا BH-۱۱۲

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۵ ۴:۲۷:۰۵ (1263 بار خوانده شده)
شرکت نوکیا هدست بلوتوث جدید BH-۱۱۲ را معرفی کرد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

همان‌طور که در تصویر نمایان است، این هدست بلوتوث نسبت به لوازم جانبی سنگین و مناسب برای افراد اهل کسب و کار کمی بیشتر خودنمایی می‌کند. اما ظاهر بامزه این هدست از فناوری که در آن به کار رفته نمی‌کاهد.

به گزارش ایتنا، هدست بلوتوث شیک BH-۱۱۲ در ۵ رنگ برجسته آبی، قرمز، سبز، مشکی و سفید به همراه گوشی‌هایی به رنگ دلخواهِ کاربران عرضه می‌شود. برای استفاده از این هدست مانند نوکیا J به هیچ تجربه فنی نیاز نیست.

راهنمایی صوتی به کاربر کمک می‌کند تا هدست با گوشی ارتباط برقرار کند و هنگامی که باتری در حال تمام شدن است او را باخبر کند.

این شاهکار رنگارنگ با هر گوشی که به بلوتوث مجهز است کار می‌کند و از اتصال چندنقطه‌ای پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که می‌توان از آن با چند گوشی استفاده کرد؛ مثلاً زمانی که کاربر یک گوشی برای کار و یکی برای استفاده شخصی دارد.


عمر باتری به اندازه ۵ ساعت مکالمه مداوم و ۱۵۰ ساعت استندبای است. این هدست با استفاده از آداپتور ۲ میلی‌متری که در جعبه وجود دارد شارژ کنید.

علاوه بر این، سه گوشی برای هدست نیز در جعبه بسته‌بندی به چشم می‌خورد. ابعاد نوکیا BH-۱۱۲ گذشته از شکل مدورش ۲۵×۲۰×۴۰ میلی‌متر است و تنها ۸.۱ گرم وزن دارد.

BH-۱۱۲ از اواسط سپتامبر عرضه می‌شود و قیمت آن قبل از سوبسید و مالیات ۲۴ یورو خواهد بود.
برچسب‌ها: نوکیا   بلوتوث   هدست