ابزار جدید Adobe برای طراحی سایت‌های اینترنتی بدون کدهای تخصصی - نرم افزار - اخبار

ابزار جدید Adobe برای طراحی سایت‌های اینترنتی بدون کدهای تخصصی

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۶ ۶:۲۲:۰۸ (2029 بار خوانده شده)
شرکت Adobe نسخه بتاي ابزار جديدي را با نام Muse روانه بازار کرده است که گفته مي‌شود اين سري جديد از نرم‌افزارهاي Adobe به طراحان گرافيکي کمک خواهد کرد تا سايت‌هاي اينترنتي پيشرفته و تخصصي مبتني بر فناوري HTML را بدون نوشتن هرگونه کد يا کار کردن روي قالب‌هاي از پيش تعريف شده طراحي کرده و آن‌ها را منتشر کنند.

[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=303013&t=1313556535782[/img]



نرم‌افزار Muse آخرين نسخه از سري ابزارهاي اينترنتي محسوب مي‌شود که از سوي Adobe روانه بازار شده است و در اصل نسخه پيشرفته‌تر ابزارهاي مشابهي از جمله Adobe Edge محسوب مي‌شود که هم‌اکنون مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


اين ابزار جديد از آخرين استانداردها و فناوري‌هاي وب از جمله HTML5 و CSS3 پشتيباني مي‌کند و در اين ميان شرکت Adobe اعلام کرده است که Muse طراحي دقيق و آزادي عمل طراحان را به صورت يکجا در خود جا داده است تا بتوانند با خلاقيت بيشتر به فعاليت‌هاي خود در اين زمينه ادامه دهند.


نسخه بتاي ابزار Adobe Muse به صورت رايگان عرضه شده است که هم‌اکنون مي‌توان آن را از آدرس اينترنتي muse.adobe.com بارگذاري کرد. اين ابزار بر پايه پلتفورم Adobe AIR ساخته شده است و بر اين اساس مي‌توان آن را در رايانه‌هاي مبتني بر Mac و ويندوز مورد استفاده قرار داد. سايت اينترنتي مخصوص بارگذاري Muse نمونه‌هاي سايت‌هاي اينترنتي ساخته شده با اين ابزار را نيز در خود جا داده است.


شرکت Adobe اعلام کرده است که نسخه نهايي اين ابزار را اوايل سال 2012 ميلادي روانه بازار مي‌کند و آن را با دريافت هزينه‌هاي ماهانه در اختيار کاربران مي‌گذارد. اين شرکت توضيح داده است که اگر کاربران براي استفاده از اين نرم‌افزار قرارداد سالانه با Adobe منعقد کنند، بايد ماهانه 15 دلار به اين شرکت بپردازند. اگر قرار باشد که از اين نرم‌افزار به صورت ماهانه استفاده شود، کاربر بايد ماهانه 20 دلار پرداخت کند.


منبع" همکاران سیستم