تلفن هوشمند به همراه واکمن بر روی آندروید ۲.۳ - اخبار - اخبار

تلفن هوشمند به همراه واکمن بر روی آندروید ۲.۳

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۷ ۶:۰۰:۵۸ (1364 بار خوانده شده)
سونی اریکسون Live with Walkman™ تجربه بی همتای موسیقی اجتماعی را برای تلفن‌های هوشمند ارائه می‌کند.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت سونی اریکسون، گوشی Live with Walkman™، تلفن هوشمندی مبتنی بر آندروید که تجربه بی‌همتای موسیقی اجتماعی را ارائه می‌کند، معرفی کرد.

به گزارش ایتنا، دکمه اختصاصی سخت افزاری واکمن امکان دسترسی آنی به پخش کننده موسیقی را فراهم می‌آورد و علاوه بر این کاربران می‌توانند از طریق یکپارچه سازی عمیق با فیس‌بوک، محتوای مورد علاقه خود را مشخص کرده و به اشتراک بگذارند. دکمه بی‌نهایت به کاربران امکان کاوش فراتر از این‌را در اختیار قرار می‌دهد.

این گوشی با طراحی جذاب منحنی شکل، پرداخت براق و صفحه نمایش از جنس شیشه معدنی، به پردازنده قدرتمند ۱ گیگاهرتزی و صفحه نمایشی ۳.۲ اینچی مجهز است.

در حالی که دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار می‌تواند تصاویر ویدیویی با وضوح بالا (HD) را ضبط نماید، دوربین قرار گرفته بر روی گوشی امکان تماس ویدیویی از طریق اسکایپ (Skype) را فراهم می‌آورد.

علاوه بر این آخرین پلت فرم آندروید برای تلفن‌های هوشمند (نان زنجفیلی ۲.۳) امکان دسترسی به بیش از ۲۵۰۰۰۰ برنامه کاربردی بر روی آندروید مارکت را فراهم آورده و xLOUD™ سونی خروجی صدا را تقویت می‌کند.

نیکلاس شورر، رئیس بخش بازاریابی محصول سونی اریکسون، گفت: «مصرف کنندگان تلفن‌های هوشمندی می‌خواهند که تجربه ای غنی و اجتماعی از سرگرمی را ارائه نماید. آن‌ها بجای اینکه تنها منتظر یک تجربی دیگر از موسیقی باشند، دسترسی آنی و یکپارچه به محتوای جدید، یکپارچه شده با امکان به اشتراک گذاری و ارتباط با دوستان خود را می‌خواهند. سونی اریکسون Live with Walkman در بسته ای قدرتمند و استیلی عالی، دقیقاً همین را ارائه می‌کند.».

ترکیبی کامل از معاشرت در شبکه های اجتماعی و سرگرمی موسیقی:

یکپارچه‌سازی عمیق با فیس‌بوک: به کاربران اجازه می‌دهد از طریق منوهای پر استفاده تلفن مانند گالری تصاویر، پخش کننده موسیقی، دفترچه تلفن و تقویم به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند.

برنامه کاربردی رسانه‌یاب: یک برنامه کاربردی پویا که امکان دسترسی به دنیای موسیقی و ویدیو شامل پیشنهادات دوستان از طریق فیس‌بوک را فراهم می‌آورد.

دکمه بی‌نهایت: فشردن آن در محیط پخش کننده موسیقی به مصرف کنندگان امکان می‌دهد به محتوای جدید در ارتباط با هنرمند مورد علاقه خود، مانند موزیک ویدیوها، اطلاعات هنرمند و جستجوی متن ترانه‌ها، دسترسی آنی داشته باشند.

تکنولوژی xLOUD™ سونی: خروجی صدا از طریق بلندگوهای داخلی را برای سطوح بالای صدا تقویت می‌کند.

TrackID™: آهنگی را که از طریق رادیوی FM یا پخش کننده موسیقی به آن گوشی می‌دهید، تشخیص می‌دهد. پس از آن امکان به اشتراک گذاری یا دانلود آهنگ به طور آنی وجود دارد.

سونی اریکسون Live with Walkman™ در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه چهارم ۲۰۱۱ در دسترس خواهد بود.