اسکایپ فروشگاه آنلاین عرضه اپلیکیشن راه‌اندازی کرد - اخبار - اخبار

اسکایپ فروشگاه آنلاین عرضه اپلیکیشن راه‌اندازی کرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۸ ۹:۳۳:۴۰ (1702 بار خوانده شده)
شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن اينترنتي اسکايپ براي عرضه اپليکيشن‌‌هاي سازگار با اين شرکت به تازگي يک فروشگاه آنلاين راه‌اندازي کرده است.





پيش از اين مي‌توانستيد از طريق اسکايپ به اپليکيشن‌هاي شرکت‌هاي طرف سوم دسترسي پيدا کنيد، اما فروشگاه آنلاين به‌تازگي محلي براي جست‌وجو و دانلود اپليکيشن‌هاي موجود در اين شرکت به‌شمار مي‌رود، اين فروشگاه آنلاين از چهارشنبه هفته گذشته به‌طور رسمي فعاليت خود را آغاز کرده است.


کاربران اسکايپ مي‌توانند از طريق اين فروشگاه آنلاين به فهرستي از اپليکيشن‌ها دسترسي يابند، هم اکنون تنها 23 اپليکيشن در اين فروشگاه موجود است. کاربران مي‌توانند با کليک روي دسته‌بندي‌هاي موجود مانند بخش تجاري، ثبت تماس‌ها و به اشتراک گذاردن صفحه دسکتاپ اپليکيشن‌هاي مورد نياز خود را پيدا و دانلود کنند.


در ميان اين اپليکيشن‌ها شما مي‌توانيد براي مثال با استفاده از اپليکيشن VodBurner Video Call Recorder ويدئو تلفن‌هاي خود را ضبط کنيد يا با استفاده از InnerPass Screen Sharing هنگام مکالمه با کاربر ديگر صفحه دسکتاپ خود را با او به اشتراک بگذاريد و همچنين اپليکيشن VuRoom مي تواند ويدئو کنفرانس و قابيلت‌هاي مرتبط را در اختيار کاربران تجاري قرار دهد.


برخي از اين اپليکيشن‌ها به صورت رايگان عرضه مي‌شود و قيمت ديگر اپليکيشن‌هاي بسيار ناچيز است، با کليک روي صفحه ويژه هر اپليکيشن شما مي‌توانيد قابليت‌ها، نيازمندي‌ها براي نصب و توضيح مختصري درباره آن را مشاهده کنيد.


همچنين اسکايپ با نمايش پنجره‌اي در بالاي اين فروشگاه آنلاين اپليکيشن‌هاي جديد، بهترين اپليکيشن‌هاي رايگان و اپليکيشن‌هاي پر طرفدار را در معرض ديد کاربران قرار مي‌دهد.


شرکت اسکايپ هم‌اکنون خدماتي همچون تماس تلفني، تماس ويدئويي و چت در فضاي مجازي را به کاربران ارائه مي‌دهد، خدمات اوليه اين شرکت همگي رايگان هستند و تنها زماني که کاربران قصد تماس با گوشي‌هاي همراه از طريق رايانه خود را داشته باشند بايد پول بپردازند.


در حالي که سهام شرکت اسکايپ تا چند وقت ديگر به فهرست دارايي‌هاي شرکت مايکروسافت افزوده مي‌شود، اين شرکت همچنان به دنبال توسعه خدمات خود در فضاي مجازي است.


شرکت مايکروسافت در نظر دارد با پرداخت هشت ميليارد و 500 ميليون دلار سهام شرکت اسکايپ را به‌زودي تصاحب کند، توافق درباره اين واگذاري در ماه مه اعلام شد و دو شرکت ابراز اميدواري مي‌کنند که تا پايان سال قرارداد نهايي امضا شود.
برچسب‌ها: مایکروسافت   اپلیکیشن   اسکاپ