معرفي سرويس دريافت و ارسال اعتبار مشتركان تلفن همراه - اخبار - اخبار

معرفي سرويس دريافت و ارسال اعتبار مشتركان تلفن همراه

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۷/۲۶ ۷:۲۹:۲۰ (973 بار خوانده شده)
يكي از سرويس‌هاي تلفن همراه با عنوان سرويس انتقال اعتبار، امكاني است كه مبلغ اعتبار را در مواقع ضروري در هر زماني و مكاني از خانواده تلفن‌هاي اعتباري همراه اول دريافت و ارسال مي‌كند.

(ايسنا)، براي استفاده از اين سرويس مي‌توان از ارسال كدهاي ميان‌بر استفاده كرد يا آن‌كه از تلفن گوياي 444 كمك گرفت.

مشترك در روش دوم با تلفن همراه اعتباري خود با شماره 444 تماس گرفته و با انتخاب عدد هشت وارد منوي انتقال اعتبار شده و مي‌تواند مراحل را طي كند؛ استفاده از اين سرويس براي هر بار انتقال 40 تومان است.

به گزارش ايسنا، يكي از سامانه‌هايي كه داراي مزاياي بي‌شماري بوده و مي‌تواند در وقت و هزينه صرفه‌جويي‌هاي زيادي را انجام دهد، سرويس جيرينگ است و اكنون يکي از پيشتازترين استان‌ها در راه‌اندازي اين سامانه الکترونيکي، استان مركزي است.

براي فعال شدن اين سامانه بايد شماره #123* را از گوشي تلفن همراه شماره‌گيري و سپس شماره صفر را وارد کرد؛ بعد از انجام اين مرحله پيامکي ارسال خواهد شد که محتواي اطلاعات شخصي است که بايد اين پيامک را تاييد و پس از انجام اين مرحله طي پيامک ديگري که براي شما ارسال خواهد شد، رمز موقتي براي شما ارسال مي‌شود که قابل تغيير است.

کيف پول همراه، داراي مزاياي بي‌شماري است از جمله اين که گوشي تلفن همراه را تبديل به يک کيف پول مطمئن، ساده وآسان تبديل مي‌کند؛ از ديگر خدمات جيرينگ مي‌توان به کيف پول، انتقال پول، پرداخت قبوض، شارژ همراه و اعلام مانده حساب اشاره کرد.

هم‌چنين مي‌توان در هريک از نمايندگي‌هاي جيرينگ دفاتر خدمات ارتباطي و ICT به کيف پول گوشي خود، پول واريز کرده و يا از تلفن همراه خود برداشت کنند.