معرفي چند لوازم جانبي براي آيفون و آي‌پد - اخبار - اخبار

معرفي چند لوازم جانبي براي آيفون و آي‌پد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۱ ۶:۰۳:۳۳ (1250 بار خوانده شده)
لوازم جانبي دستگاه‌هاي تلفن‌هاي هوشمند و يا تبلت‌ها كمك بزرگي به كارايي و حفاظت اين دستگاه‌ها به شمار مي‌رود. برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ايسنا، توليدكنندگان هر روز صدها لوازم فرعي را توليد و عرضه مي‌كنند كه برخي از آن‌ها مانند يك قاب براي تلفن آندرويد و يا تبلت آي‌پد اپل براي يك مدل خاص طراحي شده و برخي ديگر براي هر نوع محصولي قابل استفاده هستند.

در اين گزارش به معرفي برخي از جديدترين لوازم جانبي مي‌پردازيم:

*جلدها

جلدهاي GelaSkins پوشش‌هاي باكيفيت بالايي هستند كه با افزوده شدن به يك دستگاه ديجيتال اضافه، مي‌توانند برداشته و يا مجددا استفاده شوند و قيمت‌هايي از 14.95 تا 29.95 دارند.

صدها طراحي مختلف و تصوير زمينه رايگان براي دانلود و نمايش در پشت آيكون‌هاي تلفن كه با اين جلدها همخواني دارند، وجود دارد و كاربر مي‌تواند طراحي خود را نيز براي ايجاد يك پوشش سفارشي بارگذاري كند.

*قاب‌ها

درصورت تمايل براي همراه داشتن تلفن هوشمند در هر مكاني مانند كنار دريا و يا داخل قايق، Grace Digital و Audio Eco Pod به‌عنوان يك قاب محكم كه از نفوذ آب جلوگيري مي‌كند كه با قيمتي معادل 49.99 دلار براي آندرويد، بلك‌بري و آيفون طراحي شده است.

اين قاب‌ها هم‌چنين داراي هدفون‌هاي ضدآبي هستند كه داخل آن‌ها جاي داده شده است.

*آي‌كيد

كاربران آي‌پد كه به بازي‌هاي ويديويي كلاسيك علاقه دارند، مي‌توانند از آي‌كيد كه يك جعبه كشويي كوچك بازي با داشتن جوي استيك و هشت دكمه و قيمتي معادل 99.99 دلار است استفاده كنند.

پس از دانلود برنامه‌هاي كلاسيك آتاري، آي‌كيد از بلوتوث براي ارتباط با آي‌پد و يا آي‌پد 2 استفاده مي‌کند و به اين طريق مي‌توان با آن بازي‌ انجام داد.

*پروت

كاربران آندرويد و آيفون مي‌توانند يك برنامه كاربردي رايگان را دانلود كرده و كنترل Parrot AR.Drone كه يك کوادريکوپتر قابل پرواز است و با قيمت 299.95 دلار براي استفاده در محيط داخلي و خارجي طراحي شده را در دست بگيرند.

كاربر مي‌تواند اين وسيله كنترل از راه دور را با استفاده از يك دستگاه لمسي پرواز دهد و يك دوربين در قسمت جلوي آن وجود دارد كه فيلم آن برروي صفحه قابل ديده شدن است.
برچسب‌ها: آیفون   دانلود   آی پد   آندروید   لمسی   آی کید   آتاری