تجارت امن دو محصول جدید از GFI را عرضه می‌کند - اخبار - اخبار

تجارت امن دو محصول جدید از GFI را عرضه می‌کند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۲۵ ۸:۵۵:۵۸ (1017 بار خوانده شده)
شرکت تجارت امن، از عرضه دو محصول GFI WebMonitor و GFI MailArchiver از شرکت جی اف آی در ایران خبر داد.


به گزارش ایتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی، محصول GFI WebMonitor یک ابزار قوی کنترل ، فیلترینگ و امنیت وب است که از طریق فراهم کردن امکان کنترل و نظارت بر دسترسی اینترنت کارکنان به طور بلادرنگ برای مدیران شبکه، به افزایش بازدهی کارکنان سازمان کمک می‌کند.
این امر تضمین می‌کند که وبگردي هاي کارکنان در راستای نیازهای کاری باشد و هر گونه فایلی که دانلود می‌شود عاری از ویروس و بدافزارهای دیگر است.

نسخه جدید این ابزار با افزودن چند قابلیت دیگر ارتقا یافته است، از جمله اینکه امکان تعیین خط‌مشی‌های مدیریت پهنای باند بر اساس مدت زمانی که صرف مرور انواع خاصی از سایت‌ها می‌شود (برای مثال، محدود کردن مرور سایت‌های خبری یا ورزشی به یک ساعت در هفته برای هر کاربر) یا پهنای باندی که استفاده می‌شود (محدود کردن هر کاربر به استفاده از ۱۰۰ مگابایت از دانلودهای یوتیوب در هر هفته) را برای مدیران فراهم می‌کند.

این نسخه همچنین از حافظه پراکسی ارتقا یافته برای بهبود کارایی و کاهش مصرف پهنای باند، اسکن HTTPS برای پالایش و نظارت پیشرفته بر صفحات وب، دسترسی تعاملی بهبودیافته و ارائه گزارش‌های کامل از کنترل فعالیت کاربران مانند قابلیت‌ مشاهده اطلاعات به صورت سلسله مراتبی از کل به جزء برخوردار است.

محمد مبصری، مدیرعامل شرکت تجارت امن می‌گوید: « GFI WebMonitorو GFI MailArchiver از بهترین محصولات موجود در زمینه مدیریت و امنیت وب و ایمیل هستند. با توجه به رشد روزافزون استفاده از ایمیل‌، نیاز مبرمی به GFI MailArchiver وجود دارد، از طرف دیگر GFI WebMonitor نرم‌افزار بسیار خوبی برای کنترل و امنیت وب به حساب می¬آید که این روزها برای هر کسب و کاري ضروری است.
GFI MailArchiverتنها راه حل ارائه شده برای رفع مشکلات مدیریت ذخیره سازی و نگهداری ایمیل‌ها در سرور Exchange است. این نرم‌افزار با بیش از ده هزار مشتری، به مدیران شبکه کمک می‌کند آرشیوی از همه مکاتبات الکترونیکی شرکت را نگهداری کنند، فشار روی سرور Exchange را به طور قابل توجهی کاهش دهند، وابستگی شرکت به فایل‌های PST را مدیریت کرده و کاهش دهند و از تعداد فزاینده‌ای از مقررات مربوط به مطابقت، آشکارسازی و قوانین دیگر نیز پیروی نمایند.

برایان آزوپاردی، مدیر تولید Software GFI می‌گوید: «MailArchiver مشکل ذخیره‌سازی که از طریق Exchange ۲۰۱۰ تشدید می‌شود را برطرف می‌کند، و به سادگی کشیدن و انداختن یک ایمیل در Outlook، نسخه پشتیبان ایمیل را ایجاد می‌کند. سازمان‌ها با ارتقای سرور خود از Exchange ۲۰۰۳ / ۲۰۰۷ به Exchange ۲۰۱۰ از ویژگی‌های جدید Exchange بهره‌مند می‌شوند، اما قابلیت SIS (ذخیره‌سازی تک موردی) را از دست می‌دهند؛ بدین معنا که هزینه‌های ذخیره‌سازی آنها به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. کاربران با استفاده از MailArchiver ۲۰۱۰ قابلیت SIS را به Exchange بازمی‌گردانند كه نیاز به ذخیره‌سازی‌هاي پرهزینه را مرتفع مي كنند و همزمان مشکلات PST خود را نیز برطرف می‌کنند.»

نصب و مدیریت MailArchiver آسان است و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. نسخه جدید GFI MailArchiver چند قابلیت جدید را ارائه می‌دهد که سهولت در استفاده را افزایش داده و مبتنی بر واسط کاربری تحت وب است.
جان اسپور، مدیر عرضه Software GFI در خاورمیانه و آفریقا، ضمن توضیح درباره عرضه GFI WebMonitor و GFI MailArchiver می گوید: این دو محصولِ پرافتخار، به شرکت‌ها امکان می‌دهند که به طور کارآمدتر فعالیت کنند و بازدهی سازمان را افزایش دهند. از طرف دیگر، این محصولات جدید فرصت بسیار خوبی را برای عرضه‌کننده‌های محصولات فناوری اطلاعات فراهم می‌کنند تا از بازار در حال رشد و سریع کنترل وب و بایگانی ایمیل در منطقه بهره‌برداری نمایند.»
برچسب‌ها: امنیت   ایمیل   وب   GFI