گوگل قابلیت استفاده همزمان مرورگر کروم بین ابزارهای مختلف را ارائه می‌کند - اخبار - اخبار

گوگل قابلیت استفاده همزمان مرورگر کروم بین ابزارهای مختلف را ارائه می‌کند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۸ ۶:۵۲:۴۵ (1085 بار خوانده شده)
گوگل قصد دارد قابليت استفاده همزمان مرورگر اینترنتی کروم را بین ابزارهاي مختلف ايجاد کند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد صفحات باز شده در مرورگر کروم را در رایانه لوحی، لپ تاپ و رایانه شخصی خود به صورت همزمان در اختيار داشته باشند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش وب سایت digitaltrends گوگل قصد دارد قابلیت همزماني (sync) بين ابزارهاي مختلف را در نسخه 19 مرورگر کروم عرضه کند. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا در این مرورگر یک حساب شخصی برای خود ايجاد کنند و پس از آن می توانند بر روی هر وسیله ای از مرورگر ویژه خود استفاده کنند. هنگامی که کاربران از طریق حساب شخصی خود وارد کروم گوگل شوند می توانند با کلیک کردن روی گزینه «ابزارهای دیگر» به تاریخچه و سوابق مرورگر خود در ابزارهای دیگری مثل رايانه لوحي يا لپ تاپ خود هم دسترسی داشته باشند.

فرض کنید کاربری در رایانه شخصی خود مطلبی را از طریق مرورگر کروم مطالعه می کند. اگر این کاربر در یک رایانه لوحی یا لپ تاپ هم با حساب کاربری خود وارد کروم گوگل شود نیازی به جست و جوی دوباره آن مطلب و یا وارد کردن آدرس آن در قسمت URL مرورگر نخواهد داشت و فقط با یک بار کلیک کردن روی «ابزارهای دیگر» می تواند خواندن مطلب مورد نظر خود را از سر بگیرد.

علاوه بر اين در نسخه جدید این مرورگر برخی مشکلات مربوط به گرافیک‌های سه بعدی و کارت گرافیک های Nvida که کروم هم اکنون با آن دست و پنجه نرم می کند، رفع خواهد شد.

گوگل همچنین قصد دارد در نسخه 20 کروم قابلیت استفاده همزمان در دسکتاپ و گوشی‌های همراه تحت سیستم عامل اندروید (نسخه 4) را نیز به کاربران عرضه کند. افزودن قابلیت انجام بازی‌های پیشرفته از طریق کروم نیز از دیگر برنامه های گوگل برای نسخه های 19 و 20 این مرورگر است.
برچسب‌ها: گوگل   کروم   گرافیک   مرورگر کروم   سه بعدی