۲ هفته دیگر Galaxy S III سامسونگ به بازار می‌آی - اخبار - اخبار

۲ هفته دیگر Galaxy S III سامسونگ به بازار می‌آی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۹ ۹:۴۱:۴۹ (1146 بار خوانده شده)
شرکت سامسونگ قصد دارد سومین نسل از گوشی‌های هوشمند گلکسی اس خود را سوم می سال جاری وارد بازار کند.
سامسونگ که برای تبلیغات و فروش گلکسی اس 3 بیش از هر چیز به مسابقات تابستانی المپیک 2012 نظر دارد، اولین گوشی از این مجموعه را وارد بازارهای لندن خواهد کرد.


به گزارش رویترز، شرکت سامسونگ که اولین گوشی از خانواده گلکسی اس را در ژوئن 2010 وارد بازار کرد تاکنون توانست بیش از 40 میلیون از آن را بفروشد. این شرکت سال گذشته نیز گلکسی اس 2 را روانه بازار کرد که فروش موفقیت آمیزی داشت.
سامسونگ که در جریان برگزاری مسابقات المپیک 2008 در بیجینگ چین توانسته بود فروش محصولات خود را به دو برابر افزایش دهد، حالا برای فروش گلکسی اس 3 به المپیک 2012 لندن چشم دوخته است.
گزارش هایی که تاکنون در باره این گوشی هوشمند منتشر شده است نشان می دهد نام اصلی آن GT-19300 است و به قیمت 799 دلار پیش فروش می شود. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 4.6 اینچی AMOLED است که از وضوح تصویر 1280 در 720 برخوردار است.
گلکسی اس 3 همچنین دارای یک پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی و 2 گیگابایت رم است. حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و دارای دو دوربین جلویی و عقبی است که به ترتیب با کیفیت 12 و 2 مگاپیکسل عکس برداری می کنند. گلکسی اس 3 تحت سیستم عامل اندروید (نسخه 4 معروف به بستنی حصیری) کار می کند.