از مالتی مدیا لذت ببرید! ASUS O!Play Media Pro Smart TV Set-Top Box - سخت افزار - اخبار

از مالتی مدیا لذت ببرید! ASUS O!Play Media Pro Smart TV Set-Top Box

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۶ ۸:۲۶:۰۸ (1039 بار خوانده شده)
اين محصول يک پخش‌کننده قدرتمند با امکان پخش 50 فرمت مختلف صوتي و تصويري است که با استفاده از آن مي‌توانيد اکثر فرمت های صوتي، تصويري و زير‌نويس را بدون کمترين مشکلي مشاهده کنيدبرای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



دوست داريد به جاي خريد يک گيرنده ديجيتال و پخش‌کننده مالتی مدیا که کلي جا هم مي‌گيرند يک دستگاه خريداري کنيد که تمام اين امکانات را يک جا به شما ارائه کند.
اگر به دنبال اين چنين دستگاهي هستيد ايسوس يک محصول جديد به نام O!Play Media Pro Smart TV Set-Top Box ساخته است که اين دستگاه را در دل خود جاي داده است.

به گزارش ایتنا اين دستگاه مجهز به گيرنده DVB-T است که اين امکان را به شما مي‌دهد تا بدون هيچ مشکلي کانال‌هاي تلويزيون ايران را دريافت و آن را در تلويزيون مشاهده نمایید.

اما اين تمام ماجرا نيست چون اين محصول يک پخش‌کننده قدرتمند با امکان پخش 50 فرمت مختلف صوتي و تصويري است که با استفاده از آن مي‌توانيد اکثر فرمت های صوتي، تصويري و زير‌نويس را بدون کمترين مشکلي مشاهده کنيد.

ايسوس براي ارتباط راحت‌تر و به اشتراکي بدون دردسر اطلاعات يک گيرنده بي‌سيم نسل n را در داخل دستگاه تعبيه کرده است که از امکان سرعت انتقال اطلاعات بالايي برخوردار است.
اين دستگاه مجهز به دو پورت USB، يک پورت شبکه گيگابايتي، خروجي Mini HDMI، خروجي آنالوگ صدا و تصوير، خروجي صداي ديجيتال، اسلات کارت خوان حافظه و ورودي RF است که شما را از لحاظ امکانات کاملاً بي نياز مي‌کند.

در کل اگر تلويزيوني داريد که از کيفيت تصوير آن راضي هستيد و مي‌خواهيد آن را به يک هاب صدا و تصوير تبديل کنيد بهترين انتخاب شما O!Play Media Pro Smart TV Set-Top Box خواهد بود.