شوگر سی آر‌ام؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری - فن آوری اطلاعات - اخبار

شوگر سی آر‌ام؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۱/۵/۲۱ ۶:۳۴:۵۴ (1232 بار خوانده شده)
شرکت شوگر سی آر‌ام (SugarCRM) از سوی موسسه فورس‌تر ویو به عنوان بر‌ترین عرضه کننده نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد. این شرکت که تا پیش از این از نظر میزان رشد در بازار نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رتبه اول را از آن خود کرده بود، حالا از سوی فورس‌تر به عنوان «پیشرو» شناخته شده است. برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش وب سایت virtual-strategy، موسسه فورس‌تر در یکی از گزارش‌های خود که در ماه ژولای سال جاری منتشر شده، شوگر سی آر‌ام را به خاطر قابلیت کاربری بالای محصولات، پشتیبانی از فناوری‌های همراه و فروش موفقیت آمیز در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو دانسته است.
شرکت شوگر سی آر‌ام راهکارهایی عرضه می‌کند که کسب و کارهای مختلف به کمک آن‌ها می‌توانند تعامل خود با مشتریانشان را بهبود بخشند. برآورد‌ها نشان می‌دهد نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت تاکنون بیش از یازده میلیون بار دانلود شده است. تعداد کاربران نهایی این راهکار‌ها نیز بیش از یک میلیون نفر برآورد می‌شود. بیش از هفت هزار سازمان و شرکت مختلف در سراسر جهان نیز راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری شوگر سی آر‌ام را در فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار می‌دهند.
پیش از این نیز موسسات و رسانه‌هایی مثل CRM Magazine و InfoWorld به خاطر راهکارهای نرم افزاری موفقیت آمیز شوگر سی آر‌ام از این شرکت تجلیل کرده بودند.
گفتنی است موسسه فورس‌تر در ارزیابی عملکرد شرکت‌های عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به مولفه‌های مختلفی توجه می‌کند، از جمله دارا بودن مجموعه‌های نرم افزاری چندکاره در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، عرضه راهکارهای سازگار با عملیات پیچیده سازمان‌های بزرگ، عرضه راهکارهایی که همزمان در چند صنعت مختلف کاربرد داشته باشد، و عرضه راهکارهای سازگار با سازمان‌های متوسط.
برچسب‌ها: نرم افزار   شوگر