برگزاري کنفرانس ملی مدیریت فناوری - اخبار - اخبار

برگزاري کنفرانس ملی مدیریت فناوری

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۱۳ ۷:۲۷:۲۴ (1113 بار خوانده شده)
مدیریت فناوری و بنگاه نیز از محورهای پنج گانه این کنفرانس دو روزه است که ضمن آن مدیریت فناوری و دارایی‌های فکری در کنار مدیریت دانش و اطلاعات ارایه خواهد شد.


دومین کنفرانس بین‌المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری با هدف به اشتراک گذاشتن تجارب ملی و بین‌المللی موفق در حوزه مدیریت فناوری توسط انجمن مدیریت فناوری ایران و با همکاری سازمان‌های مختلف ۲۶ تا ۲۷ آذرماه امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار مي‌شود.


به گزارش ایتنا از ايسنا، رئیس انجمن مدیریت فناوری ایران با اعلام این خبر افزود: ارتقای سطح دانش مدیریت فناوری در میان مدیران و کارشناسان در سطوح ملی و بنگاهی و نیز توسعه و ترویج پژوهش در حوزه مدیریت فناوری از طریق معرفی پروژه‌های برتر و تقدیر از فعالیتهای مهم انجام یافته، از دیگر اهداف برپایی این کنفرانس دو روزه است.


سید حبیب‌الله طباطباییان در ادامه افزود: انجمن مدیریت فناوری ایران به عنوان برگزارکننده این کنفرانس قصد دارد با مستندسازی تجربیات عملی در حوزه مدیریت فناوری به منظور انتشار آن در سطح جامعه اقدام کند.

وی بررسی ضرورت‌های مدیریت مناسب فناوری را برای دستیابی به موقعیت رقابتی در سطح بین الملل از اهداف دیگر این کنفرانس عنوان کرد و گفت: قرار است در این کنفرانس، الگوهای بومی توسعه فناوری در کشور و نیز در کشورهای در حال توسعه بررسی شده و به شکل گیری هر چه بیشتر آنها کمک شود.

رئیس انجمن مدیریت فناوری ایران گفت: این کنفرانس دارای پنج محور اصلی و ۲۲ محور فرعی است که سیاست گذاری علم و فناوری در سطح ملی و بخشی یکی از اصلی‌ترین محورهای آن را تشکیل می‌دهد که در این بخش چالش‌های نهادی و قانونی مدیریت فناوری در کشورهای در حال توسعه و دیپلماسی فناوری مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.


وی افزود: مدیریت فناوری و بنگاه نیز از محورهای پنج گانه این کنفرانس دو روزه است که ضمن آن مدیریت فناوری و دارایی‌های فکری در کنار مدیریت دانش و اطلاعات ارایه خواهد شد.


همزمان با برپایی دومین کنفرانس بین‌المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و به منظور ایجاد تعامل بیشتر میان شرکت‌های خصوصی، دولتی، متخصصان، دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه مدیریت فناوری، نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی www.iramot.ir مراجعه کنند.