سيم‌كارت اعتباري رايتل عرضه شد - اخبار - اخبار

سيم‌كارت اعتباري رايتل عرضه شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۹ ۴:۲۸:۴۰ (970 بار خوانده شده)
قرار بود اپراتور سوم تلفن همراه از بهمن‌ماه سال 1390 كارش را به‌طور جدي آغاز كند اما به دليل برخي تغييرات مديريتي و مشكلاتي ديگر انجام برخي وعده‌هايش به تاخير افتاد. با آغاز پاييز به نظر مي‌رسد رایتل سعي بر ارائه سرويس‌هاي جديدش دارد و اعلام كرده است كه سيم‌كارت‌هاي اعتباري‌اش به زودي واگذار مي‌شوند.

به گزارش (ايسنا)، به نظر مي رسد رايتل با گذراندن يك دوره سكوت، فعاليت خود را آغاز كرده است تا از رقابت با دو اپراتور ديگر باز نماند.
اين اپراتور تاكنون در شهرهاي تهران، كرج، شيراز و مشهد واگذاري سيم‌كارت‌هاي دايمي خود را آغاز كرده و گفته است كه در 18 شهر پوشش سيم‌كارت‌هايش را فراهم كرده است و اكنون قصد دارد سيم‌كارت‌هاي اعتباري‌اش را البته با كمي تاخير نسبت به سيم‌كارت‌هاي دايمي عرضه كند.
اين شركت در روزهاي اخير اعلام كرده است كه ‌ شهروندان شهرهای تهران، کرج برای اولین بار می توانند با خرید سیم‌کارت‌های اعتباری از کلیه خدمات رایتل همچون تماس تصویری، اینترنت پر سرعت، تماس صوتی و تبادل پیام چندرسانه‌يی و پیامک بهره‌مند شوند.
ظاهرا در جشنواره‌اي كه در نظر گرفته شده، فروش سيم‌كارت‌هاي اعتباري، به همراه یک گیگابایت اینترنت رایگان و صد هزار ریال اعتبار اولیه مجموعا به قیمت 200 هزار ريال آغاز خواهد شد.
همچنین پس از اتمام اعتبار هدیه ویژه، کارت شارژهای رایتل با قیمت‌های 50 هزار ریالی با 10 درصد اعتبار هدیه و 100 هزار ریالی با 15درصد اعتبار هدیه در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید الکترونیکی علاوه بر هدایای ذکر شده، 5 درصد اعتبار هدیه ویژه این نوع خرید نیز ارائه می‌شود.
به گزارش ايسنا، شهروندان تهران و کرج می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا وب‌سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل اقدام کنند.