با تلفن‌ همراه نت موسیقی بنویسید - فن آوری اطلاعات - اخبار

با تلفن‌ همراه نت موسیقی بنویسید

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۲/۲/۱۹ ۵:۵۷:۱۰ (1037 بار خوانده شده)
این ابزار جدید ScoreCleaner Notes نام دارد و پس از آنکه به ملودی شما گوش می‌دهد، به سرعت تمام نوت‌های مربوط به آن را برای شما می‌نویسد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



محققان مؤسسه فناوری KTH ابزار جدیدی برای تلفن‌های همراه ساخته‌اند که امکان نوشتن ملودی همه موسیقی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند و شرایط به ‌اشتراک‌گذاری آن را هم به وجود می‌آورد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار – نیوز، این ابزار جدید ScoreCleaner Notes نام دارد و پس از آنکه به ملودی شما گوش می‌دهد، به سرعت تمام نوت‌های مربوط به آن را برای شما می‌نویسد و سپس به شما امکان می‌دهد نوت‌های به دست آمده را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پست الکترونیکی با دیگران به اشتراک بگذارید.

"سون امتل"( Sven Emtell) که با همکاری "سون آلبک"( Sven Ahlbäck) این ابزار را تولید کرده است، هم‌اکنون در دانشگاه موسیقی استکهلم تدریس می‌کند.

امتل توضیح داد که کاربران برای استفاده از این ابزار نیاز ندارند که فن خواندن یا نوشتن نوت‌های موسیقی را بلد باشند. حتی این افراد بدون آگاهی از نحوه نواختن ساز می‌توانند این ابزار موبایلی را به کار برند.

کاربران برای استفاده از ابزار مذکور تنها مجبور به پخش موسیقی هستند تا به صورت همزمان نوت‌های موسیقی روی نمایشگر تلفن ‌همراه آنها نمایان شود.
برچسب‌ها: موبایل   نمایشگر   موسیقی   آهنگ   نوت موسیقی   نوت