ایمیل یاهو رنگ جی‌میلی گرفت - اینترنت - اخبار

ایمیل یاهو رنگ جی‌میلی گرفت

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۲/۷/۲۰ ۸:۲۱:۳۱ (1034 بار خوانده شده)
یاهو بالاخره دستی به سر و روی ایمیلش کشید و برای عقب نماندن از رقیب دیرینه‌اش، حسابی کاربرانش را غافلگیر کرد!برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

دیگر خبری از آن صفحه‌ سنگین و مرد عینک به چشم نیست؛ گویا خود یاهو به این نتیجه رسید که سرویس پست الکترونیکش ایرادهای فراوانی دارد و برای عقب نماندن از رقبا باید کمی آن را دگرگون کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، این روزها اگر سری به ایمیل یاهو خود زده باشید متوجه ظاهر جدید و تغییرات این سرویس شدید که بواسطه به‌روزرسانی این سرویس توسط یاهو ایجاد شده‌اند.

هنگام ورود اگر مرورگر اینترنت شما از نسخه‌های قدیمی باشد یاهو به شما پیشنهاد به روزرسانی آن را خواهد داد. البته اگر برروی گزینه Skip کلیک کنید باز هم سرویس میل شما ظاهر جدیدی را به خود می‌گیرد.

هنگامی که به صندوق پیام‌های خود رجوع می‌کنید، ابتدا صفحه‌ا‌‍ی در مقابل شما باز شده و چند ثانیه بعد یاهو از شما می‌خواهد تا پس زمینه‌ای را برای سرویس میل خود انتخاب کنید. درحقیقت این عکس‌ها از روی سرویس سایت Filcker به میل شما وارد می‌شود.

هنگامی که می‌خواهید بوسیله این میل جدید، ایمیلی ارسال کنید با مراجعه به منوی Compose، با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که شباهت بسیاری به صفحه ارسال میل در سرویس میل گوگل یا جی‌میل دارد.

در کنار این موضوعات، نرم‌افزارهای میل یاهو که برای سیستم‌های عامل‌ اندروید، iOS، ویندوز فون و بلک‌بری عرضه شده، شباهت بسیار زیادی به نرم‌افزار جی‌میل دارد بطوریکه در ابتدا ممکن است اشتباه کنید که به جی‌میل خود مراجعه کرده‌اید.

بطور عمومی شکل ظاهری میل یاهو بسیار شبیه به سرویس میل رقیب خود یعنی جی‌میل نزدیک شده است. علاوه بر این چندی پیش نحوه ثبت‌نام در یاهو تغییر کرد تا شاید امنیت سرویس میل این شرکت از قبل بیشتر شود و همین موضوع باعث شد تا کاربران ایرانی نتوانند در این سایت ثبت‌نام کنند چراکه برای ثبت‌نام، کاربران باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا کد امنیتی به آن‌ها ارسال شود. چون اسم ایران در لیست یاهو قرار ندارد، طبیعتا پیامکی هم به آن‌ها ارسال نخواهد شد.

سرویس ایمیل یاهو آخرین بار در سال ۲۰۱۰ به روز شده و تغییر کرده بود. مقامات یاهو می گویند تغییرات یاد شده متناسب با پلت فورم‌ها و سیستم‌های عامل ویندوز ۸، وب، آیفون و آی‌پاد تاچ و سیستم عامل آندروید بوده و در هر یک متناسب با ویژگیهای همان سیستم عامل خواهد بود.

در نسخه جدید «Yahoo! Mail»، قابلیت‌های متعددی نظیر هماهنگی با شبکه‌اجتماعی «یاهو» (Yahoo! Profile) و مرور صفحات در تب‌های جدید گنجانده شده است. اما کار با این نسخه جدید برای کاربرانی که از اینترنت کم‌سرعت استفاده می‌کنند مقداری مشکل است.
در نتیجه شاید عده‌ای بخواهند از نسخه قدیمی (Classic) سرویس «Yahoo! Mail» به جای این نسخه جدید استفاده کنید یا بسیاری از کاربران به سرویس جی‌میل وفادار بمانند.
برچسب‌ها: اینترنت   سیستم عامل   ایمیل   جی میل   یاهو