مهم‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند شناسایی شد - اخبار - اخبار

مهم‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند شناسایی شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۱۱ ۸:۳۸:۰۸ (869 بار خوانده شده)
تعداد بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که در بازار عرضه می‌شوند با اختلالات مربوط به افزایش دما و مشکلات باتری مواجه می‌شوند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

یک شرکت بزرگ الکترونیکی که در زمینه رفع مشکلات تلفن‌های همراه فعالیت می‌کند، گزارش ویژه‌ای منتشر کرده و در آن به معمول‌ترین مشکلات پیش‌روی کاربران در جریان استفاده از گوشی‌های هوشمند اشاره کرده است.


به گزارش ایتنا، شرکت Fixya اعلام کرد که این بررسی بر پایه گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران مربوط به خرابی انواع گوشی‌های هوشمند صورت گرفته است.
علاوه بر این، Fixya یک ابزار موبایلی ویژه مخصوص سیستم عامل iOS دارد که به صورت خودکار انواع خرابی‌های دستگاه را به این شرکت اعلام می‌دارد که بخش دیگر این بررسی بر پایه اطلاعات این ابزار موبایلی انجام شده است.

گوشی هوشمند Galaxy S۴ سامسونگ که در سال ۲۰۱۰ میلادی وارد بازار شد محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و تنها از ابتدای سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است.

اما این محصول مانند تعداد بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که در بازار عرضه می‌شوند با اختلالات مربوط به افزایش دما و مشکلات باتری مواجه می‌شود.
البته باید توجه داشت برای گوشی‌هایی که به چنین پردازنده پرقدرتی مجهز شده‌اند افزایش دما امری معمول محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که غالب کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مربوط به کیفیت نمایشگر گوشی می‌شود که پس از مدتی افت می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که بسیاری از کاربران به‌خصوص از زمان عرضه گوشی هوشمند Moto X موتورولا در مورد محدود بودن حافظه داخلی این محصول شکایت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که مشتریان شرکت Fixya گزارش‌های فراوانی را در مورد اختلالات باتری گوشی هوشمند iPhone 5S منتشر کرده‌اند.
اما همان طور که پیش‌تر گفته شد، این مشکلات در گوشی‌های پرقدرت امروزی تقریبا معمول است.

یکی دیگر از مسایلی که این روزها کاربران را دچار مشکل کرده است و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک جدی‌تر شود، مربوط به اسکنر تشخیص اثر انگشت در گوشی هوشمند iPhone ۵S اپل است که بسیاری از کاربران از آن شکایت داشته‌اند.

همچنین گفته شده است که گوشی هوشمند HTC One با طراحی فوق‌العاده و محبوبیت فراوانی که نزد کاربران جهانی دارد، در بخش کیفیت دوربین دیجیتالی بسیار مورد انتقال قرار گرفته است.
کاربران می‌گویند در مقابل کیفیت بسیار بالای نمایشگر این محصول، دوربین دیجیتالی قادر به گرفتن هیچ عکس باکیفیتی نیست.

شرکت Fixya اعلام کرد که پنج مشکل اصلی در گوشی‌های هوشمند جدید به افزایش دمای بدنه گوشی در ۲۵ درصد موارد، اختلالات باتری در ۲۰ درصد موارد، مشکلات نمایشگر در ۲۰ درصد موارد، اختلالات کلی گوشی و بخش ورودی متن در ۱۵ درصد موارد و دیگر مشکلات در ۲۰ درصد موارد مربوط می‌شود.