با پاوربانک جدید pqi، شارژ شوید! - سخت افزار - اخبار

با پاوربانک جدید pqi، شارژ شوید!

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۶:۵۰:۰۰ (1097 بار خوانده شده)
پاور بانک در واقع نوعی باتری همراه قابل شارژ است که توسط کمپانی‌های متعددی از جمله pqi تولید می‌شود و تاکنون نیز با استقبال بسیار خوب کاربران ابزارهای موبایل روبرو شده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

زمانی که در یک سفر کاری یا خارج از منزل یا محل کار خود هستید یکی از مسائلی که می‌تواند شما را از انجام امور مهم باز دارد خالی شدن شارژ باتری تلفن همراه و یا تبلت شماست که به تازگی برای حل این مسأله محصول تازه‌ای به نام پاور بانک ارائه شده است. پاور بانک در واقع نوعی باتری همراه قابل شارژ است که توسط کمپانی‌های متعددی از جمله pqi تولید می‌شود و تاکنون نیز با استقبال بسیار خوب کاربران ابزارهای موبایل روبرو شده است.

یکی از جدیدترین پاوربانک‌های عرضه شده توسط این کمپانی Power 6000T نام دارد که در واقع نوعی باتری لیتیومی یونی با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌توان از آن برای شارژ مجدد ابزارهای موبایل نظیر انواع گوشی و تبلت استفاده نمود.
با فشردن دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول چهار نشانگر LED روی بدنه فعال خواهند شد و می‌توان از طریق آن میزان شارژ باقی مانده در پاور بانک را مشخص نمود. پیل‌های نصب شده در داخل باتری این محصول و مدارهای داخلی آن به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که ایمنی کامل کاربر را حفظ نمایند و به همین دلیل هیچگونه نگرانی از بابت ایمنی محصول وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی از انواع تبلت و گوشی هوشمند این محصول دارای اینترفیس داخلی USB است و از جریان خروجی 5V/1A پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل نوع ابزار همراه شما (گوشی یا تبلت) تفاوتی نخواهد داشت و با استفاده از Power 6000T می‌توانید به راحتی آن را شارژ نمایید. رنگ‌های متنوع پاوربانک PQI Power 6000T در قالب 5 رنگ متنوع شامل سفید، مشکی، قرمز، آبی و سبز عرضه می‌شود و بهترین انتخاب برای iPhone 5C خواهد بود. ایمن و مطمئن این پاوربانک دارای مکانیزم حفاظتی داخلی از مدارها است که مانع از هرگونه اورشارژ، تخلیه بار الکترونیکی و تجمع بیش از حد جریان الکتریسیته می‌شود.
این پاور بانک همچنین دارای بیمه اطمینان‌پذیری تا 10 میلیون دلار آمریکاست که نشان از اهمیت بالای ایمنی کاربران نزد مسئولان این کمپانی دارد. نشانگرهای LED پاوربانک جدید pqi دارای چند نشانگر LED روی بدنه می‌باشد که شما را از نسبت به میزان شارژ باقی مانده در باتری مطلع می‌سازد. چهار لامپ روشن: به معنای آن است که در حدود 75-100 درصد از ظرفیت باتری تکمیل است. 3 لامپ روشن: نشان دهنده آن است 50-75 درصد از ظرفیت باتری تکمیل است. 2 لامپ روشن: یعنی حدود 25-50 درصد از شارژ باتری پر است. یک لامپ روشن: یعنی تنها در حدود 1-25 درصد شارژ در باتری موجود است. گفتنی است که این محصول با گارانتی یک ساله شرکت داده پرداز رایانه متین از هم اکنون در سراسر ایران عرضه می‌شود
برچسب‌ها: تبلت   گوشی هوشمند   شارژ