کارت گرافیک جدید ایسوس معرفی شد - سخت افزار - اخبار

کارت گرافیک جدید ایسوس معرفی شد

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۷ ۶:۰۳:۵۶ (969 بار خوانده شده)
این کارت از سیستم خنک کننده انحصاری ایسوس با نام DirectCU II بهره می‌برد که تا 20% خنک تر و تا 3 برابر کم صدا تر می‌باشد. بهره مندی از فناوری CoolTech و مدار برق رسانی پیشرفته DIGI+ از دیگر خصوصیات این کارت می‌باشد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ایسوس از نسخه جدید کارت گرافیک R۹ ۲۸۰ رو نمایی نمود که مجهز به سیستم خنک کننده انحصاری DirectCU II و CoolTech می‌باشد.

به گزارش ایتنا سیستم خنک کننده این کارت به واسطه بهره مندی از لوله‌های مسی انتقال حرارت به قطر ۱۰ میلیمتر و یک بلوک مسی که مستقیما با GPU در ارتباط است،۲۰% خنک تر از مدل مرجع می‌باشد.
همچنین فن‌های به کار رفته در این سیستم خنک کننده از نوع CoolTech می‌باشد که شدت جریان هوای بیشتری تولید نموده و محدوده هوا رسانی آن وسیع تر می‌باشد و به همین منظور این فن‌های نسبت به مدل مرجع سه برابر کم صدا تر می‌باشند.

فرکانس پردازنده گرافیکی R۹ ۲۸۰ DirectCU II در حالت عادی ۸۴۷ MHz می‌باشد و در صورت نیاز تا ۹۸۰ MHz به صورت اتوماتیک افزایش می‌یابد.
این ویژگی به نوعی یک تضمین برای اجرای هرچه بهتر بازی‌های کامپیوتر می‌باشد.

اما این کارت در یکی از حیاتی‌ترین قسمت‌های خود از مدار برق رسانی پیشرفته DIGI + VRM بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های بارز این مدار کاهش نویز تا ۳۰% و کاهش مصرف انرژی تا ۱۵% می‌باشد. همچنین تمامی خازن‌های این کارت از نوع POSCAPs یا خازن‌های معروف پلیمری می‌باشد. وجود این قطعات عمر این کارت را تا ۲.۵ برابر نسبت به مدل مرجع افزایش می‌دهد.
یکی دیگر از نوآوری های ایسوس GPU Tweak نام دارد. به واسطه این فناوری کاربران به راحتی می‌توانند به افزایش کارایی کارت بپردازند. به طور مثال قادر خواهند بود تا فرکانس پردازنده و حافظه گرافیکی را افزایش و به طور همزمان ولتاژ و میزان سرعت فن‌ها را به آسانی تغییر دهند. علاوه بر این کاربران توسط ابزاری با نام GPU Tweak Streaming می‌توانند بازی خود را به صورت آنی در شبکه به اشتراک بگزارند تا علاوه بر خود کاربران دیگر نیز از بازی شما لذت ببرند.
برچسب‌ها: ایسوس   کارت گرافیک   فرکانس   برق   فن