آیفون 6 هرگز خش نمی‌افتد ولی شاید بشکند - اخبار - اخبار

آیفون 6 هرگز خش نمی‌افتد ولی شاید بشکند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۳/۴/۲۴ ۴:۰۴:۵۲ (805 بار خوانده شده)
آیفون ۶ از جنس یاقوت کبود است که در برابر ضربه و خش و گردوخاک به شدت مقاوم خواهد بود.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

منابع خبری از ارتقای کیفیت نمایشگرهای آیفون ۶ که قرار است به زودی روانه بازار شود خبر داده و معتقدند این گوشی‌ها هرگز خش نمی‌افتند و شفافیت ظاهری خود را همیشه حفظ می کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از آی اف آر، نمایشگرهای آیفون ۶ شرکت اپل از جنس یاقوت کبود است که در برابر ضربه و خش و گردوخاک به شدت مقاوم خواهد بود.

لایه‌ای این ماده که بر سطح آیفون افزوده می‌شود خیال کاربران را در مورد احتمال آسیب پذیری این گوشی آسوده خواهد کرد.

مارک براون لی وبلاگ نویسی که مدعی است به این روکش یاقوتی دست پیدا کرده می گوید با استفاده از چاقو و انواع کلید به جان آن افتاده، اما نتوانسته کوچکترین خش یا آسیبی به روکش یاد شده وارد کند. او افزوده که از کریستال مقاومی همچون یاقوت همین مساله انتظار می رود.

کریستال های یاد شده که در کوره به خوبی پرورده شده اند بر اساس مقیاس ده تایی Mohs از سختی ۹ برخوردارند و بنابراین تنها الماس است که در مقایسه با آن از مقاومت بیشتری برخوردار است.

در مقابل برخی کارشناسان در مورد شکنندگی این نوع کریستال اظهار نگرانی کرده و می گویند اگر از آن بر روی نمایشگرهای بزرگ ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون استفاده شود، ممکن است به خوبی در برابر فشار مقاومت نکند.