Ares III ایسوس آقای خاص کارت های گرافیکی - سخت افزار - اخبار

Ares III ایسوس آقای خاص کارت های گرافیکی

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۳/۷/۱۴ ۸:۱۱:۴۷ (834 بار خوانده شده)
Ares III سریعترین کارت گرافیکی گیمینگ با سیستم خنک کنندگی آبی یک اسلاتی است که به دو پردازنده AMD Radeon Hawaii XT R۹ ۲۹۰ و حافظه ۸ گیگابایتی از نوع GDDR۵ مجهز و فرکانس پردازنده گرافیکی تا ۱۰۳۰ مگاهرتز اورکلاک شده است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

سریع‌ترین کارت گرافیکی گیمینگ دنیا با سیستم خنک کنندگی مایع، مجهز به دو پردازنده گرافیکی R۹ ۲۹۰X از ۱۵ درصد عملکرد سریعتر نسبت به GTX Titan Z در رزولوشن ۴K/UHD برخوردار است.

به گزارش ایتنا خانواده معروف محصولات حرفه ای ایسوس که با نام ROG شناخته می‌شود، جدیدترین محصول خود را به نام Ares III معرفی نمود، که تنها به تعداد محدودی از آن ساخته شده است. Ares III سریعترین کارت گرافیکی گیمینگ با سیستم خنک کنندگی آبی یک اسلاتی است.
این غول گرافیکی ایسوس به دو پردازنده AMD Radeon Hawaii XT R۹ ۲۹۰ و حافظه ۸ گیگابایتی از نوع GDDR۵ مجهز و فرکانس پردازنده گرافیکی تا ۱۰۳۰ مگاهرتز اورکلاک شده است. نتایج آزمونهای بنچمارک ۳DMark Fire Strike Extreme و۴ Battlefield نشان داد که عملکرد این کارت گرافیکی در مقایسه با GTX Titan Z و در رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ به ترتیب ۱۵ و ۳۳ درصد بهتر است.
این کارت گرافیکی جدید از طراحی سیستم خنک کنندگی مایع ویژه ای برخوردار است که دمای کارت را در مقایسه با مدل مرجع Radeon R۹ ۲۹۵X۲ تا ۲۵ درصد خنکتر نگه میدارد. Ares III با تجهیزات پیشرفته Super Alloy Power ساخته شده است تا در کنار فناوری GPU میزان پایداری و توان خنک کنندگی کارت را افزایش دهد و عملکرد کارت را در حین اورکلاکینگ و انتقال آنلاین تصاویر بهبود بخشد.

طراحی خاص در نسخه های محدود
ایسوس برای ساخت کارت گرافیکی Ares III همانند سایر محصولات خود با دقت و حساسیت بالایی عمل کرده و با درنظر گرفتن جزئیات متعدد یک کارت گرافیکی با طراحی خاص را در نسخه های محدود طراحی کرده است. همانطور که گفته شد عملکرد سیستم خنک کنندگی منحصر بفرد این کارت گرافیکی ۲۵ درصد در مقایسه با کارت مرجع R۹ ۲۹۵X۲ بهتر و خنکتر است و در رزولوشن ۴K Ultra High نیز تا ۱۵ درصد سریعتر از GTX Titan Z فعالیت میکند.
با توجه به اینکه تنها ۵۰۰ نسخه از این کارت گرافیکی طراحی و ساخته شده است، Ares III به عنوان یک محصول با مخاطبان ویژه و با نیازهای خاص در نظر گرفته میشود.

فناوری انحصاری Digi+ VRM و Super Alloy Power
در ساخت Ares III از فناوری انحصاری Digi+VRM به همراه طراحی مدار برق رسانی ۱۶ فاز و خازن های ۱۰K ژاپنی استفاده شده است، در نتیجه نویز الکتریکی کارت در مقایسه با مدار ۱۲ فاز کارت Radeon R۹ ۲۶۵X به میزان ۳۰ درصد و مصرف انرژی تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.

فناوری GPU Tweak و ابزار انتقال تصاویر آنلاین
GPU Tweak یک ابزار انحصاری ایسوس است که به کاربران اجازه میدهد تا به بالاترین سطح از عملکرد و توانایی کارت گرافیکی خود دست یابند. کنترل دقیق سرعت پردازنده، ولتاژ و عملکرد فن کارت به صورت آنی را از طریق یک رابط کاربری تعاملی از ویژگی های بارز GPU Tweak می باشد و به واسطه آن کاربران می توانند عملیات اورکلاکینگ به سادگی و اطمینان بیشتری انجام شود.
به علاوه GPU Tweak از ابزار انتقال آنی فایلهای ویدیویی به صورت آنلاین برخوردار است در نتیجه سایر کاربران نیز میتوانند آنچه را که در محیط بازی رخ میدهد به طور همزمان مشاهده کنند.