پلتفورم ابری IBM برای مقابله با ناامنی‌های سایبری - امنیت - اخبار

پلتفورم ابری IBM برای مقابله با ناامنی‌های سایبری

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۴/۱/۳۰ ۷:۵۰:۳۵ (985 بار خوانده شده)
این پلتفورم بیش از 700 ترابایت داده اولیه را که از سرورهای مختلف IBM جمع‌آوری شده است، در اختیار می‌گیرد.

حملات سایبری تحت جرایم برنامه‌ریزی‌ شده انجام می‌شوند و ابزارها و متخصصانی که پشت آن قرار دارند، به گونه‌ای اهداف خود را مدیریت می‌کنند که گفته می‌شود تهدیدهای سایبری هم‌اکنون به خطرناک‌ترین سطح خود در طول تاریخ رسیده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پروپورتال، شرکت IBM اعلام کرد که با راه‌اندازی پلتفورم ویژه خود مبتنی بر فضای پردازش ابری سعی دارد حملات سایبری را کاهش دهد و قابلیت‌های توانمندی را در این زمینه عرضه کند.

این شرکت پلتفورم ابری جدید خود را با نام X-Force Exchange معرفی کرده است که سیستم‌های هوشمند امنیتی IBM را شامل می‌شود و اطلاعات تحقیقاتی مربوط به تهدیدهای سایبری را با فناوری‌هایی مانند QRadar ادغام می‌کند و در کنار آن شبکه‌های جهانی را برای مانیتورینگ حملات سایبری زیر نظر می‌گیرد.

این شرکت همچنین توضیح داد که پلتفورم جدید کارشناسان موجود در شبکه IBM Managed Security را نیز به کار گرفته است تا به کمک آنها بتواند این تهدیدها را در اسرع وقت شناسایی و معدوم کند.

«برندان هانیگان» مدیر مرکز IBM Security در این خصوص گفت: «پلتفورم X-Force Exchange فضای لازم برای همکاری کارشناسان امنیتی را فراهم می‌آورد و قادر است در کوتاه‌ترین زمان تهدیدهای خطرناک را شناسایی کند و جلوی جرایم سایبری را بگیرد.»

این پلتفورم بیش از ۷۰۰ ترابایت داده اولیه را که از سرورهای مختلف IBM جمع‌آوری شده است، در اختیار می‌گیرد.

کارشناسان می‌گویند این بزرگترین و جامع‌ترین کاتالوگ از آسیب‌پذیری‌های امنیتی و سایبری در سراسر جهان و به همین خاطرمی‌تواند به صورت گسترده با ناامنی‌ها مقابله کند.
برچسب‌ها: امنیت   شبکه   فناوری   سایبری   ibm