Adobe بالاخره حفره‌های جدی Flash را وصله کرد - امنیت - اخبار

Adobe بالاخره حفره‌های جدی Flash را وصله کرد

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۴/۵/۲۴ ۶:۱۹:۰۶ (987 بار خوانده شده)
اگر کاربران این به‌روزرسانی‌ها را نصب نکنند، امکان انتشار کدهای آلوده و دسترسی کامل هکرها را فراهم می‌کنند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

پس از بروز مشکلات فراوان، شرکت Adobe سرانجام آسیب‌پذیری‌های امنیتی در نرم‌افزار Flash Player را وصله کرد تا آرامش به کاربران آن برگردد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که به‌روزرسانی‌ها حفره‌های امنیتی را مورد هدف قرار می‌دهند که به هکرها امکان می‌داد کنترل کامل سیستم آلوده را از راه دور در دست بگیرند.

وصله‌های امنیتی با هدف برطرف شدن تمام آسیب‌پذیری‌های شناسایی شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و Adobe اعلام کرده است که اگر کاربران این به‌روزرسانی‌ها را نصب نکنند، امکان انتشار کدهای آلوده و دسترسی کامل هکرها را فراهم می‌کنند.

به کاربرانی که از نرم‌افزار Flash Player روی سیستم‌های عامل ویندوز و OS X استفاده می‌کنند پیشنهاد شده است تا نسخه ۱۸.۰.۰.۲۳۲ به‌روزسانی‌ها را در اختیار بگیرند و برای صاحبان دستگاه‌های لینوکس هم به‌روزرسانی نسخه ۱۱.۲.۲۰۲.۵۰۸ ارائه شده است.

[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000037/037579/images/Adobe%20security%20flash%20player%20(2).jpg[/img]

نرم افزار Flash که به عنوان یکی از بخش‌های اصلی در مرورگرهای اینترنتی Chrome و IE در سیستم‌عامل ویندوز ۸ به بعد و مرورگر Edge در ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد، به صورت خودکار به‌روز می‌شود و وصله‌های امنیتی را در اختیار می‌گیرد.

شرکت Adobe توضیح داد که وصله‌های جدید از سوی مراکز امنیتی Fortinet، Project Zero گوگل، Alibaba و ... مورد تایید قرار گرفته است.