رونمایی از اولین گوشی هوشمند ایسر با ویندوز 10 و دوربین 21 مگاپیکسلی - اخبار - اخبار

رونمایی از اولین گوشی هوشمند ایسر با ویندوز 10 و دوربین 21 مگاپیکسلی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۴/۷/۲۲ ۶:۰۴:۵۲ (1065 بار خوانده شده)
ایسر با تولید گوشی Liquid Jade Primo که به ویندوز 10 مجهز است به رقابت با مایکروسافت رل جدی‌تر گرفت!برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت ایسر به یکی از اولین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مبدل شده که تلفن همراهی مجهز به ویندوز 10 روانه بازار کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، این گوشی که Liquid Jade Primo نام دارد رقیبی برای گوشی‌های Lumia 950 و 950 XL ساخت مایکروسافت است که مجهز به ویندوز 10 هستند.

البته این دو گوشی مایکروسافت تا سه هفته دیگر روانه بازار می‌شوند و بنابراین خرید Liquid Jade Primo یکی از سریع‌ترین راه‌های بررسی عملکرد ویندوز 10 بر روی تلفن همراه است.

نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1920 در 1080 از نوع full-HD AMOLED و دوربین 21 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه ال.ای.دی از جمله مهم‌ترین مزایای گوشی یاد شده است.

قابلیت Continuum ویندوز 10 اتصال این گوشی به صفحه کلید و موشواره و نمایشگر را ممکن کرده و لذا می‌توان به سهولت از گوشی یاد شده به عنوان یک رایانه شخصی استفاده کرد.

استفاده از پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 هم از جمله دیگر مزیت‌های این گوشی است. اما هنوز از میزان رم، حافظه و قیمت گوشی Liquid Jade Primo اطلاعی در دست نیست.

ایسر قبلا هم از عرضه نوت بوک Aspire R 14 و همین طور رایانه 17.3 اینچی Aspire Z3-700 همراه با ویندوز 10 خبر داده بود.
برچسب‌ها: ویندوز   گوشی   تلفن هوشمند   نمایشگر   ایسر