آدرس های جدیدی برای ایمیل یاهو - اینترنت - اخبار

آدرس های جدیدی برای ایمیل یاهو

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۱ ۴:۴۰:۰۰ (691 بار خوانده شده)
یاهو با افزودن دو نام دامنه‌ی جدید در کنار آدرس‌های yahoo.com@ ، حجم سرویس ایمیل آنلاین رایگان محبوب خود را سه برابر کرد.


معرفی آدرس‌های ymail.com@ و rocketmail.com @ به‌عنوان گزینه‌های جدید آدرس ایمیل یاهو در حالی صورت می‌گیرد که این پیشگام اینترنتی در تلاش برای متقاعد کردن سرمایه‌گذارانش در مورد استراتژی است که شکوه کم فروغ و درآمد رو به افولش را نجات می‌دهد.

بنا بر پیش بینی یاهو، کاربران به آسانی ymail را خواهند شناخت زیرا این نام دامنه برای نسخه‌ی ایمیلی که برای دستگاه‌های قابل حمل بهینه شده مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین این نخستین بار است که یاهو با انتخاب rocketmail.com@ ، اکانت‌های ایمیل را تحت اسم دیگری به جز اسم شرکت خود عرضه می کند.

ایمیل‌های به ثبت رسیده تحت دامنه‌های جدید، امکانات یکسان دامنه‌ی یاهو از جمله ظرفیت ذخیره‌سازی نامحدود را دربرخواهند داشت.

افزودن دامنه‌های جدید به منظور فراهم‌ ساختن انتخاب‌های بهتر برای کاربرانی که شمارشان بیش از اندازه افزایش یافته و آدرس ایمیل یاهومیل خود را دوست ندارند، صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، آدرس‌های ایمیل جدید معمولا به کسانی واگذار می‌شوند که زودتر آن را به ثبت برسانند در نتیجه پذیرفته شدن انتخاب اول برای تازه واردهایی که می‌خواهند شناسه‌ی یاهو برای خود انتخاب کنند چندان بعید نیست.

منبع:ایسنا