ایسوس بزرگ‌ترین تولید کننده لپ‌تاپ‌های خاص در جهان - اخبار - اخبار

ایسوس بزرگ‌ترین تولید کننده لپ‌تاپ‌های خاص در جهان

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۵/۶/۳ ۶:۰۵:۲۵ (1018 بار خوانده شده)
- شرکت ایسوس به‌تازگی مدعی شده است که پیشرفت لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت در بازار فروش به‌اندازه‌ای بالا بوده است که این شرکت را به برترین تولید کننده این لپ‌تاپ‌ها در جهان تبدیل نموده است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت ایسوس به‌تازگی مدعی شده است که پیشرفت لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت در بازار فروش به‌اندازه‌ای بالا بوده است که این شرکت را به برترین تولید کننده این لپ‌تاپ‌ها در جهان تبدیل نموده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، بازار فروش کامپیوترهای خانگی درمجموع در حال افول است ولی شرایط این بازار برای انواع تخصصی این دستگاه‌ها به نحوی است که فروش آنها با کاهش چشمگیر روبرو نبوده و همچنان شرایط خود را حفظ کرده است.

یکی از مهم‌ترین رده‌های مربوط به کامپیوترهای خانگی که توانسته است تا به‌خوبی بازار منحصربه‌فرد خود را حفظ کند را می‌توان کامپیوترهای مخصوص بازی یا لپ‌تاپ‌های گیمینگ دانست.

حال در این میان دو شرکت ام‌اس‌آی و ایسوس تک به‌عنوان مهم‌ترین شرکت‌های عرضه لپ‌تاپ‌های گیمینگ در جهان شناخته می‌شوند و هر یک از آن‌ها مدعی هستند که بزرگ‌ترین تولید کننده این رده به‌حساب می‌آیند.

ام‌اس‌آی در نشست خود در روز شانزدهم اوت اعلام کرده بود که بزرگ‌ترین شرکت فعال در این رده به‌حساب می‌آید ولی شرکت ایسوس تک به‌تازگی با تکیه‌بر روی تحلیل‌های آماری این موضوع را نقض کرده و خود را به‌عنوان نیرومندترین شرکت فعال در این زمینه مطرح می‌کند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط ایسوس، ۴۰ درصد لپ‌تاپ‌های گیمینگ جهان به ام‌اس‌آی اختصاص دارد درحالی‌که این آمار برای شرکت ایسوس تک برابر با ۵۲ درصد است.
[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000044/044836/images/ITNA-1395%20(79).jpg[/img]
برچسب‌ها: رایانه   ایسوس   لب تاب   بازی   بازار   آمار