اپلیکیشن جدید گوگل برای امنیت بیشتر فرزندان در فضای مجازی - اخبار - اخبار

اپلیکیشن جدید گوگل برای امنیت بیشتر فرزندان در فضای مجازی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۱/۶ ۶:۰۷:۴۸ (966 بار خوانده شده)
اپلیکیشن فمیلی لینک به پدر و مادر، این امکان را می‌دهد که از راه دور بر استفاده فرزندان از تلفن همراه، نظارت داشته باشند و محدودیت‌های زمانی تعیین کنند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ه تازگی مشخص شده که اپلیکیشن یوتیوب کیدز، به صورت مخفی، به اپلیکیشنی به نام فمیلی لینک (Family Link) مراجعه می‌کند. اپلیکیشن مورد اشاره، این اجازه را به والدین می‌دهد که از راه دور، به ویدئوهایی که فرزندانشان مشاهده می‌کنند، نظارت داشته و در صورت وجود مشکل، آنها را مسدود نمایند.

گوگل، اکنون از این سرویس خود رونمایی و اعلام نموده که این سرویس، از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، بسیار بلندپروازانه‌تر و مفیدتر است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی.سی ورلد، فمیلی لینک، اپلیکیشن جدیدی است که نه تنها به حساب گوگل شما، بلکه به حساب فرزندتان نیز متصل می‌شود.

برای نصب این اپلیکیشن، به سه چیز نیاز دارید: اپلیکیشن، یک گوشی اندروید که اندروید کیت‌کت ۴.۴ یا بالاتر را اجرا کند و یک گوشی اندروید جدید که نسخه "نوگا" را اجرا نماید.
به محض فراهم شدن سه شرط بالا، دو گوشی به هم متصل می‌شوند و والدین قادر خواهند بود که روی تمام اتفاقاتی که در گوشی فرزندشان می‌افتد، نظارت داشته باشند.


البته ممکن است فرزندان بزرگ‌تر، اجازه نظارت والدین روی تلفنشان را ندهند، لیکن برای فرزندان کوچک‌تر که صرفاً به دنبال بازی کردن و فیلم دیدن هستند، این اپلیکیشن بسیار مفید خواهد بود.

امروزه با افزایش کروم‌بوک‌ها و گوشی‌های هوشمند در مدارس، فرزندان، حتی در سنین پایین هم می‌توانند آنلاین باشند، به همین خاطر اپلیکیشن فمیلی لینک، به والدین این امکان را می‌دهد که وقتی فرزندانشان را نمی‌بینند، روی آنها نظارت داشته و از طرفی به آنها بیاموزند که چگونه ایمن باشند.

شایان ذکر است با این نرم‌افزار، والدینی که فرزندان سیزده سال به پایین دارند، می‌توانند اپلیکیشن‌هایی که فرزندان می‌خواهند از فروشگاه گوگل استور دانلود کنند را تأیید یا رد نمایند، به کمک گزارش‌ فعالیت ماهانه یا هفتگی، روی زمان استفاده از آن‌ها نظارت داشته باشند، برای صفحه نمایش، محدودیت زمانی روزانه تعیین کنند و وقتی که زمان خواب فرامی‌رسد، گوشی فرزندشان را قفل کنند.

این سرویس، در حال حاضر صرفاً برای دستگاه‌های اندروید در دسترس بوده و گوگل هیچ اطلاعی در مورد توسعه آن برای گوشی‌های ای.اُ.اس نداده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.
برچسب‌ها: گوگل   گوشی   اپلیکیشن   سرویس   ویدیو   والدین