"گوگل هوم" به شما کمک می‌کند که آهنگی که دوست دارید را بشنوید - اخبار - اخبار

"گوگل هوم" به شما کمک می‌کند که آهنگی که دوست دارید را بشنوید

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۱/۶ ۶:۱۰:۴۶ (941 بار خوانده شده)
زبانه جدید لیسن به شما کمک می‌کند تا آهنگ متناسب با حال خود را گوش کنید و از آهنگ‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزایای گوگل هوم، قابلیت آن در اجرای دستورات و درخواست‌های کاربر است. به عنوان مثال چنانچه در هر لحظه‌ای تمایل داشته باشید تا آهنگ خاصی را بشنوید، کافی است اسم آهنگ خود را به گوگل هوم بگویید تا دستورتان را انجام دهد.

از دیگر مزیت‌های این دستیار این بود که حتی اگر نمی‌دانستید که دوست دارید به چه آهنگی گوش کنید، گزینه‌های بسیار زیادی در مقابل شما قرار می‌داد که دست به انتخاب بزنید،‌ لیکن از سوی دیگر،‌این انتخاب‌های فراوان ممکن بود خسته‌کننده به نظر برسد، به همین خاطر، قابلیت جدید گوگل هوم، این انتخاب را آسان‌تر نموده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی.سی ورلد، زبانه جدیدی که به گوگل هوم اضافه شده که "لیسن" نام داشته و مخصوص پیدا کردن بهترین آهنگ‌های متناسب با اوضاع و احوال فعلی شماست.
گوگل اعلام کرده که بخش جدیدی که به اپلیکیشن گوگل هوم اضافه شده است، یک لیست منتخب از آهنگ‌های آماده پخش، آلبوم‌های شخصی و لیست‌های پخش از اپلیکیشن‌های موسیقی مورد علاقه شما نظیر یوتیوب، گوگل پلی میوزیک و اسپاتیفای ارائه می‌دهد.


همچنین به کمک گوگل هوم می‌توانید اپلیکیشن‌های موسیقی‌ مشابه که در حال حاضر روی گوشی یا تبلت خود دارید را پیدا کنید. همچنین بخشی برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید اضافه شده است.
تمایز قابل توجهی که گوگل هوم با سایر اپلیکیشن‌های موسیقی دارد، ویژگی فراگیری آن است، چرا که موسیقی را از منابع مختلف گرفته و به همین خاطر، انواع موسیقی و هنرمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گفتنی است که به‌روزرسانی این اپلیکیشن، هیچ قابلیت جدیدی بدان اضافه نمی‌کند.
گوگل هوم، راهی بسیار آسان برای پیدا کردن بهترین آهنگ‌هاست و لیست‌های پخش آن، روشی بسیارعالی برای شنیدن مواردی است که ممکن است فراموش کرده باشید.

بهترین و بارزترین ویژگی اپلیکیشن مورد بحث، این است که آهنگ‌ها را از منابع مختلف می‌گیرد و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
همچنین گوگل هوم، این قابلیت را فراهم نموده است که با استفاده از تون‌این به ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی و محلی دسترسی داشته و بتوانید به راحتی، فرکانس مورد علاقه خود را بشنوید.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.