رفع باگ‌های سیستم‌عامل تایزن در نسخه 3.0 - سیستم عامل ها - اخبار

رفع باگ‌های سیستم‌عامل تایزن در نسخه 3.0

دسته : سیستم عامل ها در تاريخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ۷:۴۵:۳۸ (755 بار خوانده شده)
به تازگی شرکت سامسونگ، نسخه جدیدی از سیستم‌عامل تایزن ارائه نموده است که مشکلات ساعت های هوشمند این شرکت به خصوص در زمینه باتری را رفع می‌کند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

تایزن"، سیستم‌عامل ویژه شرکت سامسونگ بوده که در ابزارهای خاص این شرکت تعبیه شده است. به تازگی این شرکت، اقدام به طراحی و عرضه نسخه جدیدی از این سیستم‌عامل کرده و مدعی است مشکلات ساعت‌های هوشمند این شرکت به خصوص در زمینه باتری را رفع خواهد نمود.

به گزارش ایتنا از رایورز هر چند ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ در میان محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان جای دارند، اما مشکلات این دستگاه‌ها نیز غیرقابل انکار است.
اخیراً کاربرانی که این ساعت‌ها را با سیستم‌‌عامل تایزن در اختیار داشته‌اند، مشکلاتی در زمینه عملکرد بسیار ضعیف باتری این ساعت‌ها داشته‌اند.
مطابق انتقادات این کاربران، ساعت‌های مزبور به دلیل نقص مزبور، عملاً نیمی از کارایی‌های خود را از دست داده‌ است.

این شکایات، منجر به عرضه نسخه بروزرسانی برای این سیستم‌‌عامل و در نتیجه، رفع مشکلات فوق، گردیده و برخی ضعف‌های آن -به ویژه در خصوص مصرف باتری- به میزان چشمگیری بهبود یافته است.

این امر همچنین موجب شده است تا بتوان با نصب نسخه 3.0 سیستم‌عامل تایزن، ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ را به سطحی جدید از قابلیت ارتقاء داد.
بر اساس گزارش‌های اعلام شده، قرار است تمامی محصولاتی که قابلیت پشتیبانی از این سیستم‌عامل را دارند در طول چند هفته آینده، امکان بروزرسانی داشته باشند.

بدین‌ترتیب، در اوایل ماه ژانویه سال 2018 یعنی کمتر از دو هفته دیگر، نخستین دستگاه‌های جهان به این نسخه جدید مجهز خواهند شد.

شرکت سامسونگ در وب‌سایت رسمی خود فهرستی کامل از بهینه‌سازی‌های انجام شده و باگ‌های رفع شده را تهیه و ارائه نموده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی بدان، به بیانیه سامسونگ مراجعه کنند.