واتس‌اپ در خدمت کسب‌ و کارها - اخبار - اخبار

واتس‌اپ در خدمت کسب‌ و کارها

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ۱۱:۱۷:۴۸ (782 بار خوانده شده)
به‌تازگی واتس‌اپ جهت رفاه حال آنها به‌تازگی بروزرسانی جدیدی را ارائه نموده است که ویژگی‌های جدیدی از قبیل برچسب‌ها و پاسخ‌دهی‌های سریع را شامل می‌شود.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

نرم‌افزارهای پیام‌رسان مبتنی بر شبکه، امروزه نه تنها به عنوان ابزار ارتباطی کاربران رواج فراوانی یافته‌اند، بلکه استفاده از آنها به تدریج در میان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز به سرعت در حال گسترش بوده و به نوعی پلتفرم ارتباطی و انتقال اطلاعات و اسناد بدل شده است.

برنامه واتس‌اپ، از مطرح‌ترین پیام‌رسان‌های مبتنی بر شبکه است که روزانه میلیون‌ها پیام از طریق آن جابه‌جا می‌شود. مزیت مهم این برنامه از دید کارشناسان این است که در مراکز و سازمان‌ها نیز جای خود را به خوبی باز کرده و در حقیقت، کاربرد سازمانی نیز دارد.
به‌تازگی نرم‌افزار واتس‌اپ، بروزرسانی جدیدی را برای کسب‌‌وکارها ارائه نموده که به منظور تسهیل امور داخلی، ویژگی‌های جدیدی را به کاربرانش ارائه می‌دهد که عمدتاً مربوط به سرعت بخشیدن و افزایش دقت در کارهاست.

به گزارش ایتنا از رایورز برای واتس‌اپ به‌عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزار پیام‌رسانی دنیا، مخاطبان موردنظر، عمدتاً گروه بسیار بزرگی از افراد و کاربران را شامل می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها، مدیران، تجار و افرادی هستند که کسب‌‌‌وکارشان به نحوی به این نرم‌افزار وابسته است.
بدین‌‌ترتیب، واتس‌اپ جهت رفاه حال آنها به‌تازگی بروزرسانی جدیدی را ارائه نموده است که ویژگی‌های جدیدی از قبیل برچسب‌ها و پاسخ‌دهی‌های سریع را شامل می‌شود.