Gfycat و یکپارچه‌سازی گیف‌ها در تانگو، مسنجر و وایبر - نرم افزار - اخبار

Gfycat و یکپارچه‌سازی گیف‌ها در تانگو، مسنجر و وایبر

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۶/۱۱/۸ ۹:۴۹:۲۵ (801 بار خوانده شده)
Gfycat، پلتفرم گیف کاربرمحور خود را در سه پلتفرم پیام‌رسانی مختلف یکپارچه سازی کرده است و اکنون وایبر، تانگو و فیس‌بوک را پشتیبانی می‌کند تا افراد مختلف را قادر سازد که تصاویر مورد نظر را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ز نقطه نظر نرم‌افزاری، فايل‌های گیف از بهترين وضوح تصوير گرافيكي براي نمايش متنوع تصاوير بوده و از حجم بسيار كمي برخوردارند. در ضمن فايل‌هاي تصويري كه با اين پسوند ذخیره شده باشند به راحتي با هر نوع سخت‌افزاري کار می‌کنند و مي‌توان آنها را تغیير داد و مجدداً بر روي رسانه ذخيره و بازيابي، ذخيره نمود.
يكي از دلايلي كه سخت‌افزار گرافيكي مي‌تواند با اين دسته از فايل‌ها به راحتي كار كند، نوع قالب آنهاست.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش ایتنا از رایورز یکپارچه‌سازی گیف‌های مسنجر، وایبر و تانگو، محتوای Gfycat را در دسترس میلیون‌ها کاربر جدید قرار داده است. این شرکت راهی پیدا کرده تا مصرف‌کنندگان را به تولیدکنندگان تبدیل نماید و به همین خاطر، به کاربران خود کمک می‌کند گیف‌های دلخواه خود را با تولیدکنندگان و پیام‌رسان‌های دیگر به اشتراک گذارند.

Gfycat بیش از 100 زبان و 135 کشور را پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، کشوری که گیف در آن ساخته شده است را می‌شناسد و تنظیمات زبانی سازنده را اعمال می‌نماید و به همین خاطر، کاربران می‌توانند محتواهای سفارشی را انتخاب کنند که در محدوده زبان و فرهنگ خودشان باشند.
Gfycat در وایبر، بر روی ماهیت سرعت و کیفیت بالای این پلتفرم تمرکز دارد و به همین خاطر، امکان اشتراک گیف‌های HD را فراهم می‌سازد و از ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا و سرعتی ده تا بیست برابر سریع‌تر از گیف‌های سنتی پشتیبانی می‌کند.



بدین‌ترتیب و با بهره‌گیری از این قابلیت، کاربران می‌توانند از این پس در گوشی‌های آیفون ایکس، سامسونگ 8 یا پیکسل 2، شاهد محتواهایی با کیفیت بهتر بوده و انتظار داشته باشند پیام‌های آنها، به صورت متن یا رسانه، به شکلی بسیار سریع‌تر منتقل شود.
در حقیقت ساختار گیف‌های HD Gfycat است که به آنها کمک می‌کند تا بتوانند به چنین اهدافی دست یابند.

تانگو و وایبر نیز از چنین قابلیت‌هایی برخوردار خواهند شد و کاربران این پیام‌رسان‌ها می‌توانند گیف‌های دلخواه خود را با استفاده از Gfycat تولید و با کاربران تانگو به اشتراک بگذارند.
علاوه بر همه این نکات، Gfycat قصد دارد که قابلیت‌های بیشتر و متنوع‌تری در اختیار پلتفرم‌های مختلف قرار دهد.