دومین همایش امضای دیجیتالی در اردیبهشت‌ماه 87 برگزار می‌شود - امنیت - اخبار

دومین همایش امضای دیجیتالی در اردیبهشت‌ماه 87 برگزار می‌شود

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۱۹ ۸:۳۴:۰۱ (1439 بار خوانده شده)
دبیر دومین همایش «امضای دیجیتالی و تحقق دولت الکترونیک» از برگزاری این همایش در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید پاشا ناصرآبادی گفت: امضای دیجیتالی لازمه‌ی تقویت ساختارهای امنیتی در سیستم‌های رایانه‌یی و بهره‌گیری از اتوماسیون‌های اداری امن بوده و به همین جهت، اطلاع‌رسانی در این باره از اهمیت به سزایی برخوردار است.


او همچنین تحولات مربوط به امضای دیجیتالی در کشور را از موارد مورد بحث در این همایش یک روزه عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش به طور همزمان و مجزا در دو سطح مدیران و کارشناسان صورت می‌گیرد که دلیل آن بهره‌گیری از حداکثر زمان ممکن و ارائه مطالب مورد نیاز هر گروه در مدت زمان برگزاری همایش است.

وی به تجربیات به دست آمده در برگزاری همایش‌های «امنیت دولت الکترونیک» و «امنیت در اتوماسیون‌های اداری» اشاره کرد و افزود: رضایتمندی شرکت کنندگان نشان داد که آن‌ها از حضور در این همایش‌ها به دنبال کسب دانش و آشنایی با تجربیات موثر هستند و در نتیجه باید از افراد با تجربه جهت ارائه مطالب استفاده کرد.

ناصرآبادی، مخاطبان این همایش را نمایندگان بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های نفتی و پتروشیمی، سازمان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و سایر بخش‌های بهره‌مند از فن‌آوری اطلاعات معرفی و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که نمایندگان بیش از یک صد سازمان و نهاد دولتی در این همایش شرکت داشته باشند.

بنا بر اعلام، متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به سایت همایش در آدرس www.DigitalSign.ir مراجعه کنند.