دوره‌ی استفاده‌ی بهینه از طیف در شبکه‌های سلولی برگزار می‌شود - آموزش الکترونیک - اخبار

دوره‌ی استفاده‌ی بهینه از طیف در شبکه‌های سلولی برگزار می‌شود

دسته : آموزش الکترونیک در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۲۱ ۷:۴۱:۱۰ (965 بار خوانده شده)
دوره‌ی استفاده‌ی بهینه از طیف در شبکه‌های سلولی در راستای اجرای تفاهم‌نامه میان وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و اتحادیه‌ی جهانی مخابرات و در راستای برنامه‌های آموزشی ارائه شده به ITU در سال ‌٢٠٠٨ برگزار می‌شود.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دوره که با حضور کارشناسان و مدیران کشورهای عضو آسیا و اقیانوسیه از تاریخ ‌١/٢/٨٧ تا ‌٥/٢/٨٧ در مجتمع بین‌المللی آموزشی و پژوهشی فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد، اساتید از کارشناسان و متخصصان ایران هستند و تنها یکی از اساتید مربوطه از تونس است که با هماهنگی ‌ITU انجام شده است.

بنا بر اعلام تا روز سه‌شنبه، ‌٢٠ فروردین‌ماه، ‌٢٠ نفر از کشورهای منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه و از طریق ITU برای حضور در دوره‌ی ثبت‌نام کرده‌اند و ‌١٠ نفر نیز از کارشناسان شرکت‌های تابعه مخابرات ایران و سازمان‌های وابسته برای حضور در دوره‌ی اعلام آمادگی کرده‌اند؛ در پایان دوره گواهی‌نامه مشترک ITU و دانشکده و مرکز آموزش مخابرات به شرکت کنندگان اهداء‌خواهد شد.

بر اساس این گزارش اسامی کشورهای شرکت کننده در این دوره‌ شامل چین، ویتنام، پاکستان، نپال، تایلند، سریلانکا، مالزی، هند، افغانستان، اندونزی و جمهوری اسلامی ایران است.