سامسونگ مانیتور T220P خود را در ایران معرفی کرد. - سخت افزار - اخبار

سامسونگ مانیتور T220P خود را در ایران معرفی کرد.

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۸/۲۲ ۶:۵۰:۵۷ (1651 بار خوانده شده)
ایتنا - سامسونگ مانیتوری متفاوت با قابلیت‌های استثنایی به بازار ایران معرفی کرد.


مدل T220P مدل جدیدی از مانیتورهای سری T می‌باشد که از کنتراست دینامیک استثنایی 50000:1 و قابلیت رزولوشن پلاس بهره می‌برد.

این مدل که توزیع رسمی آن از هفته آینده توسط شرکت سام الکترونیک نماینده رسمی محصولات IT سامسونگ در ایران آغاز خواهد شد به دلیل مشخصات خاص آن در رده مانیتورهای منحصر به فرد و حرفه‌ای به شمار می‌آید.

کنتراست دینامیک این مدل با رقم 50000:1 بالاترین میزان کنتراست در میان مانیتورهای موجود درایران می‌باشد که سامسونگ فناوری دستیابی به چنین نسبت کنتراستی را در تنظیم خودکار میزان نور صفحه نسبت به نوع تصویر مورد نمایش توصیف می‌کند.

این مانیتور 22 اینچ از امکانات خاص دیگری همچون رزولوشن پلاس بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد تا رزولوشن صفحه را تا 1200×1920 بالا ببرد.

مزیت این قابلیت برای کاربران افزایش قابل توجه کیفیت و دقت تصویر و افزایش سطح مورد نمایش تا 24% بیشتراز سایر مانیتورهای هم سایز می‌باشد.
این در حالیست که نرم افزار ارائه شده به همراه این مانیتور می‌تواند الگویی برای چیدمان صفحه‌های در حال نمایش به دلخواه کاربر ایجاد کند.

علاوه بر مشخصات منحصر به فرد فنی، طراحی بسیار زیبای این مانیتور از دیگر نکات قابل توجه در این محصول است.
قاب شیشه مانند این مانیتور تلفیقی از رنگ‌های مشکی و قرمز است که در نوع خود متمایز می‌باشد.
استفاده از تکنولوژی تزریق دوگانه سبب شده است که این طراحی بدون استفاده از رنگ‌های اسپری که دارای ترکیبات فرار مضر برای سلامتی هستند برای سامسونگ میسر باشد.

همچنین به دلیل استفاده از مواد برگشت پذیر به طبیعت در ساخت، این محصول در رده محصولات Eco Friendly (سازگار با محیط زیست) قرار می‌گیرد.

این دستگاه از نظر پایین بودن مصرف برق نیز مقرون به‌صرفه تر سایر محصولات بازار بوده به طوری که در زمان استندبای تنها 0.3 وات برق مصرف می‌کند.