موفقیت طرح پیش سفارش ویندوز 7 در آمازون - اخبار - اخبار

موفقیت طرح پیش سفارش ویندوز 7 در آمازون

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۹ ۷:۵۷:۰۶ (673 بار خوانده شده)
برنامه مایکروسافت برای پیش سفارش ویندوز 7 به همراه تخفیف در فروشگاه آنلاین Amazon.com با استقبال کاربران روبه‌رو شد.

(ایسنا)، این برنامه که یک هفته از آغاز آن می‌گذرد به کاربران امکان می‌دهد ارتقاء به نسخه‌های Home Premium ویندوز 7 را به قیمت 49 دلار که بیش از نیمی از قیمت 119 دلار است یا نسخه Professional ویندوز 7 را به قیمت 99 دلار که حدود نصف قیمت اعلام شده آن است، انجام دهند.

این دو گزینه تا 11 ماه ژوییه اجرا می‌شوند اما در شمار نسخه‌هایی که مایکروسافت به این قیمت‌ها خواهد فروخت محدودیت وجود خواهد داشت اگرچه این فروشنده نرم‌افزاری این محدودیت‌ها را مشخص نکرده است.

این دو گزینه در آمازون کاملا محبوب بوده‌اند. بسته ارتقاء نسخه Home Premium نه تنها در فروشگاه نرم‌افزاری آمازون بلکه در بین تمامی محصولات الکترونیکی این سایت به جایگاه شماره یک دست یافته و پس از آن ارتقای نسخه Professional ویندوز 7 در میان محصولات نرم‌افزاری شماره دو است.

آمازون اطلاعات زیادی مربوط به ویندوز 7 در سایت خود قرار داده است از جمله گزینه تحویل پولی که ارایه این محصول در 22 ماه اکتبر را تضمین می‌کند.

فروشگاه Best Buy نیز اعلام کرده پیش سفارش ویندوز 7 سریع‌تر از برنامه‌های پیش سفارش قبلی پیش رفته و در مجموع فروش مطابق با پیش‌بینی‌های این شرکت بوده است.

مایکروسافت هفته گذشته برنامه جداگانه دیگری را آغاز کرد که به خریداران برخی از رایانه‌های مجهز به ویندوز ویستا امکان می‌دهد به‌محض عرضه شدن ویندوز 7 به طور رایگان به سیستم عامل جدید ارتقاء یابند.