مرورگری که تبلیغات مزاحم را مسدود می‌کند - آموزش الکترونیک - اخبار

مرورگری که تبلیغات مزاحم را مسدود می‌کند

دسته : آموزش الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۸/۴/۱۳ ۵:۵۸:۰۵ (22386 بار خوانده شده)
به تازگی یک مرورگر وب تخصصی به نام بریو عرضه شده که با استفاده از فناوری کرومیوم گوگل قادر به بلوکه کردن سریع و موثر تبلیغات اینترنتی است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به تازگی یک مرورگر وب تخصصی به نام بریو عرضه شده که با استفاده از فناوری کرومیوم گوگل قادر به بلوکه کردن سریع و موثر تبلیغات اینترنتی است. مرورگر یادشده که فعلا به طور آزمایشی عرضه شده بسیار سریع تر از مرورگرهای رقیب قادر به بلوکه کردن اگهی های آزاردهنده در فضای مجازی است.

به گزارش ایتنا از فارس، موتور کرومیوم برای مقابله با تبلیغات آنلاین در مرورگرهایی همچون اپرا و اج مایکروسافت هم مورد استفاده قرار گرفته است. کاربرد کرومیوم سرعت بالا آمدن صفحات اینترنتی را هم افزایش می‌دهد.

بازنویسی الگوریتم مرورگر بریو باعث شده تا سرعت آن در مقایسه با نسخه اولیه تا 69 برابر افزایش یابد. در واقع مرورگر یادشده برای واکنش به درخواست ها به طور متوسط به تنها 5.6 ثانیه زمان نیاز دارد.

مرورگر بریو که اولین بار حدود 40 روز قبل طراحی شده با سیستم عامل های iOS، اندروید، مک، ویندوز و لینوکس سازگاری دارد و مبتنی بر زبان های سی و جاوااسکرپیت است.
برچسب‌ها: ویندوز   لینوکس   مک   بلوکه