خدمات - صفحات - اخبار

خدمات

دسته : صفحات در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۱۵ ۱۰:۱۰:۰۰ (11919 بار خوانده شده)

پخش زنده شبکه های تلویزیونیپخش زنده شبکه های تلویزیونی

واحد مدیا کاستینگ گروه به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات پخش زنده شبکه های تلویزیونی در کشور به عنوان پیمان کار صدا و سیما و دیگر شبکه ها در ایران و سایر کشور های اسلامی فعالیت میکند

سرور اختصاصی و میزبانی وب و دامنهسرور اختصاصی و میزبانی وب و دامنه

نانو پارس به عنوان زیر مجموعه گروه شرکت های نانو در زمینه فروش سرور های اختصاصی و میزبانی وب و ثبت دامنه و فعالیت کرده و راهکار های مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار میدهد.

نصب ، راه اندازی و مدیریت شبکهنصب ، راه اندازی و مدیریت شبکه

واحد شبکه گروه به طور تخصصی در زمینه طراحی و پیاده سازی سخت افزاری و نرم افزاری و مدیریت شبکه برای سازمان های دولتی و خصوصی فعال است و آمادگی ارائه هر نوع خدمات مورد نیاز را به مشتریان شرکت دارد.

راهکارهای سیستم های امنیتیراهکارهای سیستم های امنیتی

واحد امنیت گروه در زمینه ارائه سیستم امنیتی مبتنی بر Digit Pass , راه اندازی سیتمهای امنیتی سرور های ویندوز و لینوکس , ارائه راهکارهای امنیتی جهت بانکهای اینترنتی و ارائه راهکارهای امنیتی دوربینهای مدار بسته تحت شبکه فعالیت میکند

سرویس های تحت وب و تجارت الکترونیکسرویس های تحت وب و تجارت الکترونیک

سیستم مدیریت تحت وب محتوا ابزاری است که امکان ایجاد انواع وب سایت پویا و ایستا و نرم افزار ها و خدمات تحت وب را برای ارائه به مشتریان و مراجعه کنندگان شما فراهم می آورد.

طراحی و راه اندازی دیتاسنترطراحی و راه اندازی دیتاسنتر

واحد دیتاسنتر گروه به طور تخصصی در زمینه طراحی و راه اندازی دیتاسنتر , تهیه و نصب و پیکر بندی سخت افزار مورد نیاز از بازارهای خارجی و همچنین تهیه نرم افزار های مورد نیاز به صورت اورجینال فعالیت میکند.

برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)

سامانه تخصیص منابع سازمان توسط برنامه های کاربردی که شامل چندین زیربرنامه کاربردی دیگر است طیف وسیعی از فعالیتهای مختلفی را که به بهبود عملکرد سازمان منتهی می شود در بر دارد.

سیستم های برق و امنیتی تونلسیستم های برق و امنیتی تونل

واحد برق و امنیت تونل گروه به عنوان پیمان کار شرکت های عمرانی و سازمان های دولتی در زمینه طراحی و پیاده سازی و مدیریت سیستم های برق و امنیتی تونل ها به طور تخصصی فعالیت میکند