رونمایی HTC از گوشی‌های میان‌‎رده جدید U19e و +Desire 19 - اخبار - اخبار

رونمایی HTC از گوشی‌های میان‌‎رده جدید U19e و +Desire 19

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۸/۳/۲۲ ۶:۴۱:۳۴ (22070 بار خوانده شده)
بالاخره پس از هفته‌ها انتظار، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی دو گوشی جدید به نام‌های U19e و +Desire 19 را برای طرفداران برند خود معرفی کرد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



اچ‌تی‌سی تا به این‌جای سال 2019 را تقریبا به دور از هرگونه حاشیه و در نهایت سکوت سپری کرد. اما این سکوت دلیل بر عدم تلاش مهندسان این شرکت نیست، چرا که امروز اچ‌تی‌سی به روی صحنه آمد و با رونمایی از دو گوشی جدید، گزینه‌های مقرون‌به صرفه‌ای را پیش روی علاقمندان به گوشی‌های هوشمند قرار داد.




یکی از این گوشی‌ها، U19e نام دارد که به نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 مجهز شده است. اسمارت‌فونی با ابعادی نسبتا بزرگ و حاشیه‌های متقارن که به دلیل قیمت مناسبی که اچ‌تی‌سی برای آن در نظر گرفته از میزان رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره می‌برد.

اگر به قسمت پشتی بدنه U19e نگاه کنید، دوربین دوگانه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در قسمت کناری دستگاه تعبیه شده است. این دوربین از سسنورهای 12 و 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد و فلش LED دوآل تون نیز به ثبت عکس‌های بهتر در محیط‌های تاریک به این دوربین کمک خواهد کرد.

این دوربین از قابلیت‌هایی همچون ضبط ویدیوهای 4K، فناوری HDR خودکار و دیگر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار است. علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند به کمک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 12 و 2 مگاپیکسلی، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. در این دوربین، قابلیت باگشایی قفل دستگاه از طریق شناسایی عنبیه چشم نیز گنجانده شده است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت میکرو اس‌دی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. نرم‌افزار U19e مبتنی بر اندروید 9 پای است و یک باتری 3930 میلی‌آمپری نیز انرژی را به رگ‌های این دستگاه تزریق می‌کند.

گفتنی است باتری این گوشی به فناوری شارژ سریع مجهز است. گیمرها نیز می‌توانند به کمک قابلیت Game Assistant، تجربه یکنواخت و بدون مشکلی را از اجرای بازی‌های موبایلی بر روی این گوشی تجربه کنند.

در خصوص گوشی +Desire 19 نیز باید گفت که این گوشی از نمایشگری مجهز به ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. ابعاد نمایشگر این دستگاه برابر با 6.2 اینچی و رزولوشن آن 1520 در 720 پیکسل عنوان شده است.

دوربین سلفی گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی نیز به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز شده است. چیدمان این دوربین به گونه‌ای است که از سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی عمیق بهره می‌برد. در قسمت پشتی همچنین، حسگر اثر انگشت دستگاه تقریبا در قسمت میانی بدنه جای گرفته است.

رونمایی HTC از گوشی‌های میان‌‎رده جدید U19e و +Desire 19

مشخصات دیگر به کاررفته در +Desire 19 شامل پردازنده هلیو P35 مدیاتک، حافظه رم 4 گیگاباتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی می‌شوند. برای آن‌دسته از کاربرانی که به دنبال نسخه قوی‌تر این گوشی هستند، اچ‌تی‌سی مدل مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی را نیز عرضه کرده است.

باتری این دستگاه از ظرفیتی معادل 3850 میلی‌آمپر برخوردار است و همانند مدل قبلی، +Desire 19 نیز به اندروید 9 مجهز شده است. عرضه مدل U19e از تاریخ 12 ژوئن و با قیمت تقریبی 475 دلار آغاز خواهد شد.

مدل مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی اسمارت‌فون +Desire 19 با قیمت 318 دلار و مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی با قیمت 350 به فروش خواهد رفت.