0 درصد سازمان‌ها تمایلی به استفاده از Windows 7 ندارند - فن آوری اطلاعات - اخبار

0 درصد سازمان‌ها تمایلی به استفاده از Windows 7 ندارند

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۲۴ ۹:۱۴:۰۲ (641 بار خوانده شده)
بر اساس اخبار منتشر شده در "کنفرانس شرکای مایکروسافت" که طی هفته جاری در نیواورلئان آمریکا برگزار شد، 60 درصد مدیران IT سازمان‌ها قصد استفاده از سیستم‌عامل Windows 7 را ندارند. اگر نتایج حاصل از این تحقیق درست باشد، به اعتقاد کاربران Windows 7 تفاوت چندانی نسبت به ویستا نخواهد داشت.


این بررسی که توسط شرکت ScriptLogic انجام شده است، یکی از نخستین گمانه‌زنی‌ها در خصوص شانس Windows 7 برای حضور در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. با این وجود، نتایج جدید این تصور را برای کارشناسان ایجاد کرده است که Windows 7 به عنوان یک سیستم‌عامل تازه‌وارد چگونه می‌تواند در متقاعد کردن سازمان‌ها در آمریکا و دیگر نقاط جهان گام بردارد.

پیش از این کارشناسان بر پایه مطالعه دیگری اعلام کرده‌ بودند که Windows 7 به سرعت جای ویندوز ویستا را خواهد گرفت و در سال 2012، این سیستم‌عامل تازه‌وارد به طور کامل جایگزین ویستا خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند که تمایل 60 درصد سازمان‌ها برای عدم استفاده از این سیستم‌عامل به دلیل بحران اقتصادی حاکم بر جهان است. زمانی که سازمان‌ها سخت‌افزارهای خود را به‌روز می‌کنند، با رضایت بیشتر Windows 7 را خواهند پذیرفت.

بر اساس تحقیقات ScriptLogic، بیشتر کسانی که قصد استفاده از Windows 7 را دارند، تا سال آینده این سیستم‌عامل را خریداری نخواهند کرد. به گفته شرکت ScriptLogic، این تحقیق با منفی و مثبت 3 درصد خطا روی 1100 مدیر IT انجام شده است.


همکاران سیستم